[s40 2.0L L4 DOHC 2008] Kopci na niebiesko
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 lis 2021, o 11:36
- Model: s40
- Silnik: 2,0T
- moc: 115
- Rocznik: 2008
- Skąd jesteś?: Wielkopolska
- imię: PrzemeeK
[s40 2.0L L4 DOHC 2008] Kopci na niebiesko
Cześć, mamy problem z s40tką II generacji, po nocy czy to w garażu bądź na dworze kopci na błękitny kolor oraz potrafi nierówno chodzić przez pierwsze kilometry, jakby pracował na trzech garach. Był (o zgrozo) kupiony jeden pompo wtrysk a stare po kolei wymieniane by sprawdzić czy coś pomoże i nic to nie dało, teraz mechanik chce dać auto na diagnostykę komputerową by po błędach sprawdzić co jest problemem, ale wydaje mi się, że po prostu błądzi chłop i nie wie co dalej. Oleju nie ubywa, a problem nie narasta, systematycznie po kilku km wszystko wraca do normy. Dwie osoby mi mówiły aby sprawdzić świece, a ja drogą edukacji doszedłem do sprawdzenia dolotu i ewentualnie oczyszczenia separatora, wymiany odmy. Coś potrafcie doradzić, jeszcze?
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [s40 2.0L L4 DOHC 2008] Kopci na niebiesko
Najpierw diagnostyka i sprawdzenie potencjalnych błędów a nie wymiana w ciemni. Diagnostyka nie jest sprawdzenim błędów ale parametrów różnych wartości. Kompresja, ciśnienie oleju i wiele innych. Na początku proponuję zmienić mechanika.PrzemeeK pisze: ↑29 lis 2021, o 11:58Cześć, mamy problem z s40tką II generacji, po nocy czy to w garażu bądź na dworze kopci na błękitny kolor oraz potrafi nierówno chodzić przez pierwsze kilometry, jakby pracował na trzech garach. Był (o zgrozo) kupiony jeden pompo wtrysk a stare po kolei wymieniane by sprawdzić czy coś pomoże i nic to nie dało, teraz mechanik chce dać auto na diagnostykę komputerową by po błędach sprawdzić co jest problemem, ale wydaje mi się, że po prostu błądzi chłop i nie wie co dalej. Oleju nie ubywa, a problem nie narasta, systematycznie po kilku km wszystko wraca do normy. Dwie osoby mi mówiły aby sprawdzić świece, a ja drogą edukacji doszedłem do sprawdzenia dolotu i ewentualnie oczyszczenia separatora, wymiany odmy. Coś potrafcie doradzić, jeszcze?