[V40 2.0T na bloku b4194T] Kilka pytań
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 20
- Rejestracja: 7 wrz 2019, o 16:47
- Model: v40
- Silnik: B4194T/B4204T5
- moc: 200+
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Konin
- imię: Arek
Re: V40 2.0T na bloku b4194T, kilka pytań
Znalazłem czas by poskładać zespół do kupy i odpalić. Został do zrobienia wydech i może pojedzie . Kolektor z 5cyl pasuje idealnie, przewody zasilające również. Problem był z odmą, jeżeli by ją przegiąć odpowiednio też by pasowała. Ja jednak zdecydowałem, że zrobię to na wzór BMW czyli gumowy wąż. Zrobiłem zdjęcia, przepraszam za jakość ale po wielu upadkach w HTC aparat nie wyostrza
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: V40 2.0T na bloku b4194T, kilka pytań
Eee, odma pasuje seryjna i na z nią nie miałem żadnego problemu. Osprzęt zostawiasz poliftowy? Wspornik przykrecisz, ale dwie śruby zostaną, bo są miejsca na nie w innym miejscu. Reszta pasuje jak najbardziej.
-
- Turysta
- Posty: 20
- Rejestracja: 7 wrz 2019, o 16:47
- Model: v40
- Silnik: B4194T/B4204T5
- moc: 200+
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Konin
- imię: Arek
Re: V40 2.0T na bloku b4194T, kilka pytań
aj przepraszam, nie chodzi o odmę a spływ turbiny. Osprzęt został polift, magistrala wodna również pasuje tylko trzeba odgiąć jedno wyjście mare mm w stronę skrzyni. osłony rozrządu trochę do dopracowania. Hamulce do zrobienia bo bardzo tępe jak na taki bolid. Miałem dopasować zaciski i tarcze od v70 np. ale 4 a 5 szpilek w piaście i tarcza się nie zgra.
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: V40 2.0T na bloku b4194T, kilka pytań
To już inna sprawa. Zasilanie w olej zrób elastyczne, bo rurki lubią pękać. Ja w odginanie magistrali się nie bawiłem, bo miałem że 3 przedliftowe na stanie. Ogólnie po tym jak silnik złożyłem to bys nie poznał że jest to frankenstein
-
- Turysta
- Posty: 20
- Rejestracja: 7 wrz 2019, o 16:47
- Model: v40
- Silnik: B4194T/B4204T5
- moc: 200+
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Konin
- imię: Arek
Re: V40 2.0T na bloku b4194T, kilka pytań
Gdybym miał magistrale to pewnie bym przekładał. Zasilanie będzie elastyczne z czasem, dziś był pierwszy raz odpalony na dłużej. Ciśnienie oleju na dogrzanym ok 1.8-2bary, trochę mnie to zastanawia. Bez wydechu i sondy kopci trochę przy większych obrotach, oby nie pierścienie bo się zagotuje na miejscu. Założyłem power seal bo tylko to miałem do zdobycia, kod silnika czy vin pokazuje pierścienie 1.2/1.5/2.5 a okazały się 1.2/2.0/3.0 kurde szok i tylko to było dostępne w kpl. na 5 cyl
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: V40 2.0T na bloku b4194T, kilka pytań
Juz się przekonalem że katalogi to shit. Pierścienie te pasują do polifta i są wątpliwej jakości. Przede wszystkim odstrasza mnie pierścień olejowy który ma 3 części i szybko traci sprężystość. . Ja kupowałem pierścienie Prima o idealnych wymiarach. Do dziś jeżdżą dwa silniki na nich i jest gitara.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 lis 2018, o 15:31
- Model: V40
- Silnik: B4204T 2,0 T4
- moc: 200KM
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Filip
Re: V40 2.0T na bloku b4194T, kilka pytań
Wygląda na to, że ten temat będzie mi niezbędnie konieczny w najbliższym czasie. Pytanie, czy znacie w Krakowie kogoś, kto podejmie się takiej operacji? Moje B4204T5 powoli klęka i chciałbym mieć jakieś pomysły zanim zlecę to rozbierać jakiemuś specowi.
Możecie jakoś podsumować na co należy zwrócić uwagę przy operacji zmiany bloku z B4204T5 na B4194T/T2 ?
Jestem nieco zielony w temacie, ale jeszcze kilka dni i zrobię doktorat
Możecie jakoś podsumować na co należy zwrócić uwagę przy operacji zmiany bloku z B4204T5 na B4194T/T2 ?
Jestem nieco zielony w temacie, ale jeszcze kilka dni i zrobię doktorat
-
- Turysta
- Posty: 20
- Rejestracja: 7 wrz 2019, o 16:47
- Model: v40
- Silnik: B4194T/B4204T5
- moc: 200+
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Konin
- imię: Arek
Re: V40 2.0T na bloku b4194T, kilka pytań
Z tymi pierścieniami to różnie bywa, ja założyłem 2 częściowy. Dziś była pierwsza jazda próbna, czegoś mi brakuje .... niby dmucha 0.950-1.05 bara, wykres wg. CDIF3. Przy redukcji strzeli w wydech i jak by nie dopalał benzyny.
Z tego co przerobiłem temat to jedyne na co zwrócić uwagę to UPG, musi być od t2, reszta się spasuje.
Z tego co przerobiłem temat to jedyne na co zwrócić uwagę to UPG, musi być od t2, reszta się spasuje.
-
- Turysta
- Posty: 20
- Rejestracja: 7 wrz 2019, o 16:47
- Model: v40
- Silnik: B4194T/B4204T5
- moc: 200+
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Konin
- imię: Arek
Re: V40 2.0T na bloku b4194T, kilka pytań
No i pierwsze jazdy pokazały problemy, Nie spala benzyny, tłoki czarne i mokre. Węże od układu chłodzenia twarde ale przy 1.5bar w układzie to chyba norma. Brakuje mocy to czuć, niby dmucha dobrze ale pali jak smok, na postoju czas wtrysku 1.5ms, rozpylają dobrze i nie ciekną. Jakieś pomysły? sonda i przepływka niby ok