[v40, 1.6D2, 2013r] Skąd nagar na sondzie DPF i ograniczenie mocy

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
Luknck
Posty: 1
Rejestracja: 13 sty 2023, o 18:09
Model: V40
Silnik: 1.6
moc: 88
Rocznik: 2013
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Luk

[v40, 1.6D2, 2013r] Skąd nagar na sondzie DPF i ograniczenie mocy

Post autor: Luknck » 13 sty 2023, o 18:19

Dzień dobry 3 elektryków nie pomogło wiec zwracam się do Was.

Mam ograniczenie mocy, zaraz po odpaleniu, komputer pokazał błąd EGR P042E - błąd regulacji recyrkulacji spalin A

Wymieniłem EGR, przepłukałem też dpf-a sprawdziłem szczelność wszystkich rurek. Po włożeniu drugiego EGR błąd nadal ten sam P042E po zapaleniu auta.

Odłączeniu kostki od EGR i ograniczenie mocy już się nie pojawia. Ale cały czas zapycha się sonda katalizatora takim czarny nalotem w dużej ilości i auto gaśnie. Wykręcam sondę w DPF i czarna po kilkudziesięciu km. Czyszcze ją i auto działa. I tak w kółko

Będę wdzięczny za wszystkie sugestie co tu się dzieje 🤦‍♂️

Awatar użytkownika
Corkis
Posty: 11
Rejestracja: 16 sie 2023, o 11:58
Model: V40
Silnik: 1.8
moc: 122
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Ostroda
imię: Artur

Re: [v40, 1.6D2, 2013r] Skąd nagar na sondzie DPF i ograniczenie mocy

Post autor: Corkis » 18 sie 2023, o 23:27

A jak wtryskiwacze ? Może wtryskiwacze leja i dlatego tak się dzieje ? Sprawdź korekcje wtryskiwaczy podaj wartości to coś się będzie myśleć dalej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”