Dzień dobry 3 elektryków nie pomogło wiec zwracam się do Was.
Mam ograniczenie mocy, zaraz po odpaleniu, komputer pokazał błąd EGR P042E - błąd regulacji recyrkulacji spalin A
Wymieniłem EGR, przepłukałem też dpf-a sprawdziłem szczelność wszystkich rurek. Po włożeniu drugiego EGR błąd nadal ten sam P042E po zapaleniu auta.
Odłączeniu kostki od EGR i ograniczenie mocy już się nie pojawia. Ale cały czas zapycha się sonda katalizatora takim czarny nalotem w dużej ilości i auto gaśnie. Wykręcam sondę w DPF i czarna po kilkudziesięciu km. Czyszcze ją i auto działa. I tak w kółko
Będę wdzięczny za wszystkie sugestie co tu się dzieje
[v40, 1.6D2, 2013r] Skąd nagar na sondzie DPF i ograniczenie mocy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 sie 2023, o 11:58
- Model: V40
- Silnik: 1.8
- moc: 122
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Ostroda
- imię: Artur
Re: [v40, 1.6D2, 2013r] Skąd nagar na sondzie DPF i ograniczenie mocy
A jak wtryskiwacze ? Może wtryskiwacze leja i dlatego tak się dzieje ? Sprawdź korekcje wtryskiwaczy podaj wartości to coś się będzie myśleć dalej.