[V40 2.0 136 km] Problem z silnikiem
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 120
- Rejestracja: 2 mar 2020, o 10:01
- Model: v 40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136 KM
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Skarzysko
- imię: Albert
[V40 2.0 136 km] Problem z silnikiem
Witam, mam problem z moim losiem.
Auto nie wazne czy cieple czy zimne, ciezko zapala, ale nie zawsze. Raz sie zdazy ,ze na zimnym raz na cieplym nie ma reguly a raz pali na dotyk. Dodatkowy objaw taki ,ze na zimnym silniku auto nie chce jechac dusi sie, poprostu nie jedzie jak go zalapie to wystrzeli jak rakieta na chwile i znowu duszenie, trwa to do momementu az auto przelaczy sie na gaz(lpi vialle) po przelaczeniu jedzie normalnie nawet zimny. Zdaza sie ,ze auto przy rozruchu zalapie pracuje bardzo nierowno jakby na 1 lub dwa gary i od razu gasnie, przy drugim rozruchu pali na dotyk i normalnie jedzie
Wymieniony caly uklad zaplonowy , filtry wszystkie, rozrzad, sprawdzone cisnienie na cylindrach po 12 bar na zimnym, zmierzone Cisnienie na listwie po stacyjne 3,09 po odpaleniu 2,6. Ogolnie auto troche zmulilo i duzo pali. Macie jakies pomysly co moze byc nie tak? Co jeszcze powinienem sprawdzic? Pozdrawiam
Auto nie wazne czy cieple czy zimne, ciezko zapala, ale nie zawsze. Raz sie zdazy ,ze na zimnym raz na cieplym nie ma reguly a raz pali na dotyk. Dodatkowy objaw taki ,ze na zimnym silniku auto nie chce jechac dusi sie, poprostu nie jedzie jak go zalapie to wystrzeli jak rakieta na chwile i znowu duszenie, trwa to do momementu az auto przelaczy sie na gaz(lpi vialle) po przelaczeniu jedzie normalnie nawet zimny. Zdaza sie ,ze auto przy rozruchu zalapie pracuje bardzo nierowno jakby na 1 lub dwa gary i od razu gasnie, przy drugim rozruchu pali na dotyk i normalnie jedzie
Wymieniony caly uklad zaplonowy , filtry wszystkie, rozrzad, sprawdzone cisnienie na cylindrach po 12 bar na zimnym, zmierzone Cisnienie na listwie po stacyjne 3,09 po odpaleniu 2,6. Ogolnie auto troche zmulilo i duzo pali. Macie jakies pomysly co moze byc nie tak? Co jeszcze powinienem sprawdzic? Pozdrawiam
-
- Turysta
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 cze 2021, o 10:41
- Model: V40
- Silnik: 1.8 122
- moc: Km
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Slavek
Re: (V40 2.0 136 km) problem z silnikiem
Skoro sprawdziłeś ciśnienie paliwa i wymieniłeś filtr, to z układ paliwowego zostały już tylko wtryskiwacze. Z tego co wiem to chyba nie sa wieczne.
-
- Debeściak
- Posty: 120
- Rejestracja: 2 mar 2020, o 10:01
- Model: v 40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136 KM
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Skarzysko
- imię: Albert
Re: (V40 2.0 136 km) problem z silnikiem
E tam nie sa, to je volvo
A tak na powaznie to wydaje mi sie ,ze gdyby byl.problem z nimi , to auto by chyba caly czas mialo problem a tu usterka wystepuje tylko na zimnym, poprawcie mnie jesli sie myle. Auto po nagrzaniu smiga na obu paliwach dobrze. Jedyny problem ktory zostaje to odpalanie nie ma reguly czy zimny czy cieply, jakies pomysly rady?
A tak na powaznie to wydaje mi sie ,ze gdyby byl.problem z nimi , to auto by chyba caly czas mialo problem a tu usterka wystepuje tylko na zimnym, poprawcie mnie jesli sie myle. Auto po nagrzaniu smiga na obu paliwach dobrze. Jedyny problem ktory zostaje to odpalanie nie ma reguly czy zimny czy cieply, jakies pomysly rady?
-
- Początkujący
- Posty: 56
- Rejestracja: 10 kwie 2014, o 19:00
- Model: S40
- Silnik: 1.9
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Pawłowice
- imię: Krystian
Re: (V40 2.0 136 km) problem z silnikiem
A sprawdziłeś może czujnik temperatury?
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: (V40 2.0 136 km) problem z silnikiem
Odłącz podciśnienie idące z do parownika LPG ale od strony kolektora ssącego.Jeżeli wszystko ustanie, masz reduktor do roboty.
-
- Debeściak
- Posty: 120
- Rejestracja: 2 mar 2020, o 10:01
- Model: v 40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136 KM
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Skarzysko
- imię: Albert
Re: (V40 2.0 136 km) problem z silnikiem
Boryslaw mam instalacje lpi vialle wiec reduktora brak.
Jest jakis sposob na sprawdzenie czujnika temperatury?
Jest jakis sposob na sprawdzenie czujnika temperatury?
-
- Początkujący
- Posty: 56
- Rejestracja: 10 kwie 2014, o 19:00
- Model: S40
- Silnik: 1.9
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Pawłowice
- imię: Krystian
Re: (V40 2.0 136 km) problem z silnikiem
Najprostszy to podpięcie pod kompa i odczytanie jaka temperaturę pokazuje. Teoretycznie można go odpiąć i multimetrem mierzyć jego opór, czy zmienia się przy zmianie temperatury silnika, ale musiał byś jeszcze znać jakie wartości powinny być przy odpowiedniej temperaturze.
-
- Debeściak
- Posty: 120
- Rejestracja: 2 mar 2020, o 10:01
- Model: v 40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136 KM
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Skarzysko
- imię: Albert
Re: (V40 2.0 136 km) problem z silnikiem
Sprawdzilem dzis cisnienie na zaworku kolo filtra paliwa, wynik to 4 bar po zaplonie i po chwili spada na 3,5 i tak trzyma.
Jest ktos kto moglby sprawdzic u siebie cisnienie w tym miejscu? Bylbym wdzieczny.
Co do czujnika temp to raczej sprawny, wraz z nagrzewaniem sie silnika pokazuje rosnaca temp zatrzymuje sie na 90 i tak trzyma.
Jest ktos kto moglby sprawdzic u siebie cisnienie w tym miejscu? Bylbym wdzieczny.
Co do czujnika temp to raczej sprawny, wraz z nagrzewaniem sie silnika pokazuje rosnaca temp zatrzymuje sie na 90 i tak trzyma.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: (V40 2.0 136 km) problem z silnikiem
To czujnik ciśnienia jest ok oraz pompa paliwa.Zakręć butlę LPG na noc i rano odpal silnik. Uczepiłem się LPG, bo w jednym aucie miałem podobny problem i winna okazała się właśnie instalacja.Vol12 pisze: ↑29 mar 2022, o 12:26Sprawdzilem dzis cisnienie na zaworku kolo filtra paliwa, wynik to 4 bar po zaplonie i po chwili spada na 3,5 i tak trzyma.
Jest ktos kto moglby sprawdzic u siebie cisnienie w tym miejscu? Bylbym wdzieczny.
Co do czujnika temp to raczej sprawny, wraz z nagrzewaniem sie silnika pokazuje rosnaca temp zatrzymuje sie na 90 i tak trzyma.