Witam ,
pacjęt jak w temacie
samochód mam od paru dni przejechałem w sumie 120 km ,objawy : na biegu jałowym normalnie się nagrzewa i trzyma temperaturę jak należy (połowa wskaźnika ) przy zwiększeniu obrotów zaczyna rosnąć dość szybko i wywala płyn ze zbiorniczka . Test co2 nic nie pokazał ale trudno go uznać za pełny bo w pewnym momencie wywaliło płyn przez rurke testera . Termostat wymieniony na nowy , układ odpowietrzony. Czy to może być coś innego niż najgorsze , jakieś pomysły zanim zdejmę głowice ?
[ v40 2.0T 200KM B4204T5 2001r ] pęknięta tuleja ???
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 13 lip 2023, o 15:58
- Model: V40
- Silnik: B4194t2
- moc: 200
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Giedlarowa
- imię: Konrad
Re: [ v40 2.0T 200KM B4204T5 2001r ] pęknięta tuleja ???
Witaj. Test co2 nie zawsze wychodzi. Niestety trzeba zdjąć czapkę. Ale nie musi być to odrazu tuleja. To oczywiście pierwsze na co trzeba patrzeć jeśli uszczelka nie będzie nigdzie rozmyta od płynu ani nie będzie wypalenia na niej. Jeśli i uszczelka i tuleja będą całe to najpewniej pęknięta głowica od strony ssącej wtedy turbo robiąc ciśnienie wpycha powietrze do płynu a że nie ma w nim spalin to test co2 nie wyjdzie. Ten silnik jest dość prosty i nie ma podgrzewanej przepustnicy czy egr które też mogły by pękać.