[Hamulce] Długi skok i słaba wydajność
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
[Hamulce] Długi skok i słaba wydajność
Witam
jako że walczę z efektywnym hamulcem już od jakiegoś czasu opiszę przypadek bo szukając rozwiązania natrafiłem na wiele podobnych przypadków i kilka odpowiedzi .
Hamulec jest ale po wciśnięciu dosyć mocnym 5-7 cm aż do zablokowania kół
wypięcie bezpiecznika pompy ABS spokojnie blokujemy 4 koła ale musimy wcisnąć do podłogi prawie
Tarcze z przodu nie wiem jakiej firmy nowe minimalny rant zaczyna się tworzyć .
Klocki z przodu nie wiem jakiej firmy 5-6 mm okładziny -nowe
tarcze z tyłu Rotinger nacinany i nawiercany + nowe klocki nie pamiętam jakiej firmy ale nie paści ,,,
Wymieniłem płyn hamulcowy na k2 a wcześniej przelewałem cały układ organiką ok 1 litra potem poszło k2 ...
Zmieniłem pompę hamulcową na używkę z 2000 roku (przed lift t4 taką posiada jak polift)
(jest różnica 2 rodzaje pomp ham )
troszkę lepszy hamulec ale to samo
Podczas odpowietrzania występuje ciekawy objaw koła z tej samej sekcji prawy tył i lewy przód podczas pompowania pedał wpada w samą podłogę i trzeba go 2x więcej pompować by wrócił do poziomu !!!!!!!1
Stwierdziłem że może zaciski z przodu są zarośnięte i kupiłem reperaturkę
koszt z tłokiem to ok 30 zł wymieniłem to samo
Stwierdzilem że pompa może i tak była uszkodzona kupiłem reperaturkę wymieniłem i to samo
Nie wspominam o odpowietrzaniu bo na samą myśl mnie
REASUMUJĄC
Zaciski ok (REGENEROWANE)
wężyki gumowe ok
stalowe też ok
Pompa ok .
jedyny pomysł To pompa ABS kupiłem na szybko ale nie ten model co potrzeba
będę zdawał relacje co i jak
jako że walczę z efektywnym hamulcem już od jakiegoś czasu opiszę przypadek bo szukając rozwiązania natrafiłem na wiele podobnych przypadków i kilka odpowiedzi .
Hamulec jest ale po wciśnięciu dosyć mocnym 5-7 cm aż do zablokowania kół
wypięcie bezpiecznika pompy ABS spokojnie blokujemy 4 koła ale musimy wcisnąć do podłogi prawie
Tarcze z przodu nie wiem jakiej firmy nowe minimalny rant zaczyna się tworzyć .
Klocki z przodu nie wiem jakiej firmy 5-6 mm okładziny -nowe
tarcze z tyłu Rotinger nacinany i nawiercany + nowe klocki nie pamiętam jakiej firmy ale nie paści ,,,
Wymieniłem płyn hamulcowy na k2 a wcześniej przelewałem cały układ organiką ok 1 litra potem poszło k2 ...
Zmieniłem pompę hamulcową na używkę z 2000 roku (przed lift t4 taką posiada jak polift)
(jest różnica 2 rodzaje pomp ham )
troszkę lepszy hamulec ale to samo
Podczas odpowietrzania występuje ciekawy objaw koła z tej samej sekcji prawy tył i lewy przód podczas pompowania pedał wpada w samą podłogę i trzeba go 2x więcej pompować by wrócił do poziomu !!!!!!!1
Stwierdziłem że może zaciski z przodu są zarośnięte i kupiłem reperaturkę
koszt z tłokiem to ok 30 zł wymieniłem to samo
Stwierdzilem że pompa może i tak była uszkodzona kupiłem reperaturkę wymieniłem i to samo
Nie wspominam o odpowietrzaniu bo na samą myśl mnie
REASUMUJĄC
Zaciski ok (REGENEROWANE)
wężyki gumowe ok
stalowe też ok
Pompa ok .
jedyny pomysł To pompa ABS kupiłem na szybko ale nie ten model co potrzeba
będę zdawał relacje co i jak
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 131
- Rejestracja: 17 lut 2014, o 21:16
- Model: S40
- Silnik: 2,0
- Rocznik: 1996
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: Zgierz
- imię: Arek
Re: [Hamulce] Długi skok i słaba wydajność
RIPPER, a jaki model pompy potrzebujesz ??.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Hamulce] Długi skok i słaba wydajność
No zwaliłem bo mogłem od Ciebie brać
ja je rozróżniam na małą i dużą duże występują raczje w starszych
zamówiłem koleją powinna już pasować
Eksperymenty można robić bo cena powala 10 zł + wysyłka
w temacie wkleję zaraz filmik z działania "padalca "
w Temacie
Zregenerowane oba przednie zaciski tłoczek + gumki
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oFFUqtC ... e=youtu.be[/youtube]
TAK wiem market-owe szybko strzały
ja je rozróżniam na małą i dużą duże występują raczje w starszych
zamówiłem koleją powinna już pasować
Eksperymenty można robić bo cena powala 10 zł + wysyłka
w temacie wkleję zaraz filmik z działania "padalca "
w Temacie
Zregenerowane oba przednie zaciski tłoczek + gumki
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oFFUqtC ... e=youtu.be[/youtube]
TAK wiem market-owe szybko strzały
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Hamulce] Długi skok i słaba wydajność
=====================================================================
=====================================================================
Pompa abs od mitsu carismy 1.9 gdi z 2001 r a
nr pompy kolejny od mojej i wtyczka nie spasowała ale układ wtyków taki sam
wymieniłem jedynie mechaniczną cześć elektronika została stara
efekt wpadania hamulca przy odpowietrzaniu znikł i to jest pozytyw natomiast by zablokować koła to trzeba konkretnie depnać w heblel
kolega ma pedał wyżej i lepiej reaguje tak jak u Dominika i jeszcze u Marcina ,,
wiec powoli pomysły mi się końca ?
=====================================================================
Pompa abs od mitsu carismy 1.9 gdi z 2001 r a
nr pompy kolejny od mojej i wtyczka nie spasowała ale układ wtyków taki sam
wymieniłem jedynie mechaniczną cześć elektronika została stara
efekt wpadania hamulca przy odpowietrzaniu znikł i to jest pozytyw natomiast by zablokować koła to trzeba konkretnie depnać w heblel
kolega ma pedał wyżej i lepiej reaguje tak jak u Dominika i jeszcze u Marcina ,,
wiec powoli pomysły mi się końca ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 484
- Rejestracja: 13 paź 2013, o 11:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- Rocznik: 1999
- wiek: 22
- Skąd jesteś?: Radom
- imię: Marcin
Re: [Hamulce] Długi skok i słaba wydajność
Jak nie pompa, nie heble, to zastało jeszcze serwo które może puszczać.
http://pompyhamulcowe.pl/galeria/?serwo ... -95-00-1-6" onclick="window.open(this.href);return false;
http://pompyhamulcowe.pl/galeria/?serwo ... -95-00-1-6" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [Hamulce] Długi skok i słaba wydajność
Serwo jakby puszczało to była by odczuwalna zmiana pracy silnika. No chyba że ma oddzielnie elektryczną pompę podciśnienia. Ale tak czy tak warto się przyjrzeć temu
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Hamulce] Długi skok i słaba wydajność
nie pisałem że pierwsza wymiana to był komplet serwo + pompa
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 234
- Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
- Model: V40 T4 było.
- Silnik: b4194t
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Lukasz
Re: [Hamulce] Długi skok i słaba wydajność
Na zbiorniczku plynu hamulcowego jest nakrętka i w tej nakrętce jest przepona -uszczelka z wycięciami może tu problem leży?