Mam takie pytanie czy wszystkie diesle poza 90km mają wtysk CR oraz skrzynie japońską?
Japońska skrzynia ma R w prawo i do tyłu czy trzeba ją wciskać też?
A roczniki 2002-2004 w benzynie mają też m3p/m5p czy już nie?
Czy w dieslu w obecnych temp działa podgrzewanie świec i trzeba za każdym razem czekać?
[v40 2002r diesel] podgrzewacz świec oraz skrzynia
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [v40 2002r diesel] podgrzewacz świec oraz skrzynia
Powiedz mi co ma podgrzewacz świec do skrzyni. Jak juz pytasz to jesli jest lewarek bez pierścienia i R ma za 4 to nie jest wciskany. Nastepnym razem zakładaj jeden temat do jednego zapytania, a przed tym użyj wyszukiwarki, nie zaboli, a tam zapewne odnajdziesz odpowiedź na dręczące Cię pytania.
Nadaję z Tapatalka
Nadaję z Tapatalka
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 lip 2014, o 15:58
- Model: v40
- Silnik: 1800
- Rocznik: 99
- Skąd jesteś?: darek
- imię: darek
Re: [v40 2002r diesel] podgrzewacz świec oraz skrzynia
Dziękuję, pytam się z ciekawości. To diesle podgrzewają się nawet latem czy nie?
Czyli R do tyłu to tylko JAPOŃSKA skrzynia jest? I ona jest w jakich modelach? Wszystkie powyżej którego roku?
Co do skrzyni to wyjaśnisz mi prosze jak jest skrzynia 6 biegowa np to jak może być jednocześnie w 1 miejscu R i 6?
Czyli R do tyłu to tylko JAPOŃSKA skrzynia jest? I ona jest w jakich modelach? Wszystkie powyżej którego roku?
Co do skrzyni to wyjaśnisz mi prosze jak jest skrzynia 6 biegowa np to jak może być jednocześnie w 1 miejscu R i 6?
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [v40 2002r diesel] podgrzewacz świec oraz skrzynia
W serii 40 do 2004 nie bylo 6 biegowych skrzyni.
Nadaję z Tapatalka
Nadaję z Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 309
- Rejestracja: 24 cze 2014, o 19:50
- Model: v40
- Silnik: D4192T3
- moc: 116 KM
- Rocznik: 2002
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Pyskowice
- imię: Dawid
Re: [v40 2002r diesel] podgrzewacz świec oraz skrzynia
R wrzucasz normalnie cala wstecz i do.... tyłu hehehe a podczas jazdy nie wrzucisz z 5 na R wiec sie nie martw bo Ci zajeczy hehehe tez sprawdzalem wrazie "W" bo moja zona czasem szuka 6 hehehehe a co do podgrzewania to jedynie z samego rana zaswieci Ci sie kontrolka moze na 3 sek potem wsiadasz i odpalasz bez czekania bo bardzo dlugo silnik trzyma temp.
Dzi3eK
-
- Debeściak
- Posty: 537
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 15:45
- Model: 407 SW
- Silnik: 1.8 B+G
- moc: 116 KM
- Rocznik: 4
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Pawel
Re: [v40 2002r diesel] podgrzewacz świec oraz skrzynia
Kolego wszystkie diesle w serii S/V 40 96-04 pochodzą od Renault
Diesel 90 KM TD, zasilanie - pompa wtryskowa mechaniczna Lucas, wtrysk pośredni, zwykle sprzęgło, turbina bez zmiennej geometrii, skrzynia Renault JC5225 / JC5221 (wsteczny z podnoszonym pierścieniem)
Diesel 95 KM Di, zasilanie - pompa wtryskowa elektroniczna Bosch, wtrysk bezpośredni, zwykle sprzęgło, turbina bez zmiennej geometrii, skrzynia Renault JC5225 (wsteczny z podnoszonym pierścieniem)
Diesel 102 KM DCI, zasilanie - wtrysk bezpośredni Common Rail, sprzęgło dwumasowe, turbina bez zmiennej geometrii, skrzynia M56 - japońska (wsteczny w miejscu 6-tego biegu)
Diesel 116 KM DCI, zasilanie - wtrysk bezpośredni Common Rail, sprzęgło dwumasowe, turbina ze zmienną geometrią, skrzynia M56 - japońska (wsteczny w miejscu 6-tego biegu)
Bardzo jasno i fachowo juz nie da
Diesel 90 KM TD, zasilanie - pompa wtryskowa mechaniczna Lucas, wtrysk pośredni, zwykle sprzęgło, turbina bez zmiennej geometrii, skrzynia Renault JC5225 / JC5221 (wsteczny z podnoszonym pierścieniem)
Diesel 95 KM Di, zasilanie - pompa wtryskowa elektroniczna Bosch, wtrysk bezpośredni, zwykle sprzęgło, turbina bez zmiennej geometrii, skrzynia Renault JC5225 (wsteczny z podnoszonym pierścieniem)
Diesel 102 KM DCI, zasilanie - wtrysk bezpośredni Common Rail, sprzęgło dwumasowe, turbina bez zmiennej geometrii, skrzynia M56 - japońska (wsteczny w miejscu 6-tego biegu)
Diesel 116 KM DCI, zasilanie - wtrysk bezpośredni Common Rail, sprzęgło dwumasowe, turbina ze zmienną geometrią, skrzynia M56 - japońska (wsteczny w miejscu 6-tego biegu)
Bardzo jasno i fachowo juz nie da