Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
turboni
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Post
autor: turboni » 12 maja 2016, o 19:00
Extradd pisze:Z tego co słyszałem to Beru robi albo robiło świece dla Volvo na pierwszy montaż. Ja u siebie mam albo swiece albo przewody Wn od Beru, już nie pamiętam dokładnie
Nie ładujcie do siebie tej masówki NGK
Dla naszych łosi w turbo świece robi BOSCH FR7DPP+. Ale cena podobna co do OE więc jak kto chce
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
turboni
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Post
autor: turboni » 13 maja 2016, o 07:08
No więc nie wiem czy to efekt placebo ale ....
Po wyczyszczeniu świec i ustawieniu przerwy, przerywanie zniknęło.
Zrobiłem dziś rano około 50km po Warszawie i okolicy łącznie z drogą szybkiego ruchy (wylotówka z Al. Jerozolimskich w stronę Janek - 200km/h targałem się z nowym Paskiem 2.0 z napisem czerwonym TSI) i zero poszarpywania. Wręcz zauważyłem jakby lepiej reagował na gaz.
-
NoViK
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Post
autor: NoViK » 13 maja 2016, o 07:38
Strasznie białe te świece są. Jakby mieszanka była za uboga. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
-
turboni
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Post
autor: turboni » 13 maja 2016, o 07:54
W rzeczywistości nie były aż tak białe jak wyszły na zdjęciach ale też mi się zdaje że trosze za białe.
Podpiąłem w tym czasie parę razy pod kompa i zero błędów związanych z paliwem tylko mam trzy inne ale o nich wiem:
- czujnik ciśnienia atmosferycznego
- czujnik położenia wałka rozrządu (mam kupiony czeka na wymianę jak będzie czasu trochę)
- grzałka drugiej tylnej sondy
Regulator muszę wymienić bo mam objawy że się skończył i mam takie pytanko bo czytałem w necie że ktoś wsadził od BMW regulator PIERBURG 7.21548.51.0 i pasuje wejściami i kształtem tylko jest 3,5bara i łoś śmiga. No i cena jego nowego jest przystępna bo 144 zeta
-
czarnyllb
- Debeściak
- Posty: 130
- Rejestracja: 6 kwie 2016, o 19:52
- Model: V40 T4
- Silnik: 1,9T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Lukasz
Post
autor: czarnyllb » 12 lis 2016, o 07:54
Witam Koledzy, odgrzewam trochę temat ponieważ dopadło mnie przerywanie i szarpanie W T4. Wczoraj jechałem traske ok 500km i zauważyłem że jak jedzie sie normalnie bez wklepywania gazu w podłoge to idzie ok ale jak sie wklepie gaz mocniej to równo od 3 tysiecy zaczyna się szarpanie i dławienie ale auto przyśpiesza mimo to i może nawet powyżej 3,4-4tys szarpie mniej. Można auto rozpędzić i jechać nawet 160 ale nie deptajac mocno tylko delikatnie. Mam wymienione świece na ORI volvo turbo, oryginalny filtr paliwa iii.. pompe paliwa QAP którą polecili w mi Drakenie. Myślicie że po 10000tys km ta pompa mogła stracić wydajność? Jutro chciałbym wracać voloviną z weekendu i myślę do czego tu zajrzeć najpierw? Bo trochę się boje jeździć z takimi objawiami.
Dodam że auto pali od strzała, nie falują obroty, do 3tysięcy idzie pięknie, turbo słychać ładnie wstaje i jest 3000km po regeneracji.
-
ELI
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
-
Kontakt:
Post
autor: ELI » 12 lis 2016, o 08:22
czarnyllb, może jest temacik na forum o twoim problemie, poszperaj trochę
-
TurboKozak
- Początkujący
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 lis 2016, o 10:46
- Model: V40
- Silnik: B4204T3
- moc: 165
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Piotrkow_Trybunalski
- imię: Rafal
Post
autor: TurboKozak » 12 lis 2016, o 16:54
Cewki, kable WN, ciśnienie na listwie ? Spróbuj jeszcze wrzucić 3 bieg i gdzieś na mniej ruchliwej drodze, i od samego dołu tzn 1500obr. wciśnij gaz w podłogę i zobacz czy problem będzie występował przy takim przyspieszaniu.
-
czarnyllb
- Debeściak
- Posty: 130
- Rejestracja: 6 kwie 2016, o 19:52
- Model: V40 T4
- Silnik: 1,9T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Lukasz
Post
autor: czarnyllb » 14 lis 2016, o 08:12
TurboKozak, na 3 biegu i na innych od 1,5tys obr do 3tys przyśpiesza normalnie nic mu sie nie dzieje a od 3000obr przy mocniejszym wciskaniu gazu dłwi się ale obroty w górę idą, jak delikatnie się w wciska gaz idzie się rozpędzać ale but większy i szarpie niemam czym sprawdzić ciśnienia na listwie, ale pompa paliwa jest nowa ma ok 10000 przebiegu, świece maja 3500km. Właśnie kabli WN i cewek jeszcze nie wymieniałem. Zauważyłem że jak wstawiłem auto do ciepłego garażu na 8h to nie przerywał po wyjechaniu, po nocy na dworze problem powrócił, coś naciąga wilgoci? Zamówię dzisiaj kable WN jakią firmę polecacie?
-
turboni
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Post
autor: turboni » 14 lis 2016, o 08:22
Konektory cewek tam może być przyczyna.
A kable to oryginał mają w Drakenie lub Volvofanie za chyba około 160PLN
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
czarnyllb
- Debeściak
- Posty: 130
- Rejestracja: 6 kwie 2016, o 19:52
- Model: V40 T4
- Silnik: 1,9T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Lukasz
Post
autor: czarnyllb » 14 lis 2016, o 09:44
turboni, chodzi o te wtyczki które są podpięte do cewek z wiązki elektrycznej czy te konketory cewka-świeca? Bo widziałem że przy tych wtyczkach z wiązki co wchodzą do cewki takie żólte wypełnienie lekko pęka.
W Volvofan oryginały są za 278zł, natomiast jest obniżka na firmę Bougicord za 105zł. W drakenie nie piszą nawet jaka firma.