[V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Post autor: turboni » 12 maja 2016, o 19:00

Extradd pisze:Z tego co słyszałem to Beru robi albo robiło świece dla Volvo na pierwszy montaż. Ja u siebie mam albo swiece albo przewody Wn od Beru, już nie pamiętam dokładnie :zomby
Nie ładujcie do siebie tej masówki NGK :lubudubu
Dla naszych łosi w turbo świece robi BOSCH FR7DPP+. Ale cena podobna co do OE więc jak kto chce 8-)

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Post autor: turboni » 13 maja 2016, o 07:08

No więc nie wiem czy to efekt placebo ale ....
Po wyczyszczeniu świec i ustawieniu przerwy, przerywanie zniknęło.
Zrobiłem dziś rano około 50km po Warszawie i okolicy łącznie z drogą szybkiego ruchy (wylotówka z Al. Jerozolimskich w stronę Janek - 200km/h targałem się z nowym Paskiem 2.0 z napisem czerwonym TSI) i zero poszarpywania. Wręcz zauważyłem jakby lepiej reagował na gaz.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

NoViK
Moderator
Posty: 5871
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Post autor: NoViK » 13 maja 2016, o 07:38

Strasznie białe te świece są. Jakby mieszanka była za uboga. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Post autor: turboni » 13 maja 2016, o 07:54

W rzeczywistości nie były aż tak białe jak wyszły na zdjęciach ale też mi się zdaje że trosze za białe.

Podpiąłem w tym czasie parę razy pod kompa i zero błędów związanych z paliwem tylko mam trzy inne ale o nich wiem:
- czujnik ciśnienia atmosferycznego
- czujnik położenia wałka rozrządu (mam kupiony czeka na wymianę jak będzie czasu trochę)
- grzałka drugiej tylnej sondy

Regulator muszę wymienić bo mam objawy że się skończył i mam takie pytanko bo czytałem w necie że ktoś wsadził od BMW regulator PIERBURG 7.21548.51.0 i pasuje wejściami i kształtem tylko jest 3,5bara i łoś śmiga. No i cena jego nowego jest przystępna bo 144 zeta
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
czarnyllb
Debeściak
Posty: 130
Rejestracja: 6 kwie 2016, o 19:52
Model: V40 T4
Silnik: 1,9T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Lukasz

Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Post autor: czarnyllb » 12 lis 2016, o 07:54

Witam Koledzy, odgrzewam trochę temat ponieważ dopadło mnie przerywanie i szarpanie W T4. Wczoraj jechałem traske ok 500km i zauważyłem że jak jedzie sie normalnie bez wklepywania gazu w podłoge to idzie ok ale jak sie wklepie gaz mocniej to równo od 3 tysiecy zaczyna się szarpanie i dławienie ale auto przyśpiesza mimo to i może nawet powyżej 3,4-4tys szarpie mniej. Można auto rozpędzić i jechać nawet 160 ale nie deptajac mocno tylko delikatnie. Mam wymienione świece na ORI volvo turbo, oryginalny filtr paliwa iii.. pompe paliwa QAP którą polecili w mi Drakenie. Myślicie że po 10000tys km ta pompa mogła stracić wydajność? Jutro chciałbym wracać voloviną z weekendu i myślę do czego tu zajrzeć najpierw? Bo trochę się boje jeździć z takimi objawiami.
Dodam że auto pali od strzała, nie falują obroty, do 3tysięcy idzie pięknie, turbo słychać ładnie wstaje i jest 3000km po regeneracji.

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Post autor: ELI » 12 lis 2016, o 08:22

czarnyllb, może jest temacik na forum o twoim problemie, poszperaj trochę

Awatar użytkownika
TurboKozak
Początkujący
Posty: 65
Rejestracja: 10 lis 2016, o 10:46
Model: V40
Silnik: B4204T3
moc: 165
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Piotrkow_Trybunalski
imię: Rafal

Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Post autor: TurboKozak » 12 lis 2016, o 16:54

Cewki, kable WN, ciśnienie na listwie ? Spróbuj jeszcze wrzucić 3 bieg i gdzieś na mniej ruchliwej drodze, i od samego dołu tzn 1500obr. wciśnij gaz w podłogę i zobacz czy problem będzie występował przy takim przyspieszaniu.

Awatar użytkownika
czarnyllb
Debeściak
Posty: 130
Rejestracja: 6 kwie 2016, o 19:52
Model: V40 T4
Silnik: 1,9T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Lukasz

Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Post autor: czarnyllb » 14 lis 2016, o 08:12

TurboKozak, na 3 biegu i na innych od 1,5tys obr do 3tys przyśpiesza normalnie nic mu sie nie dzieje a od 3000obr przy mocniejszym wciskaniu gazu dłwi się ale obroty w górę idą, jak delikatnie się w wciska gaz idzie się rozpędzać ale but większy i szarpie niemam czym sprawdzić ciśnienia na listwie, ale pompa paliwa jest nowa ma ok 10000 przebiegu, świece maja 3500km. Właśnie kabli WN i cewek jeszcze nie wymieniałem. Zauważyłem że jak wstawiłem auto do ciepłego garażu na 8h to nie przerywał po wyjechaniu, po nocy na dworze problem powrócił, coś naciąga wilgoci? Zamówię dzisiaj kable WN jakią firmę polecacie?

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Post autor: turboni » 14 lis 2016, o 08:22

Konektory cewek tam może być przyczyna.
A kable to oryginał mają w Drakenie lub Volvofanie za chyba około 160PLN

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
czarnyllb
Debeściak
Posty: 130
Rejestracja: 6 kwie 2016, o 19:52
Model: V40 T4
Silnik: 1,9T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Lukasz

Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]

Post autor: czarnyllb » 14 lis 2016, o 09:44

turboni, chodzi o te wtyczki które są podpięte do cewek z wiązki elektrycznej czy te konketory cewka-świeca? Bo widziałem że przy tych wtyczkach z wiązki co wchodzą do cewki takie żólte wypełnienie lekko pęka.

W Volvofan oryginały są za 278zł, natomiast jest obniżka na firmę Bougicord za 105zł. W drakenie nie piszą nawet jaka firma.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”