[V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Bougicord to oryginał
Tak chodzi o te konektory co wchodzą w cewke z wiązki elektrycznej.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Tak chodzi o te konektory co wchodzą w cewke z wiązki elektrycznej.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 130
- Rejestracja: 6 kwie 2016, o 19:52
- Model: V40 T4
- Silnik: 1,9T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Lukasz
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
turboni, dzięki za naprowadzenie na te knektory, zobaczyłem na zdjęciu że mam jedną wtyczkę niebieską jedna szarą do cewek, może już ktoś modził przy tym? Po robocie będę oglądał to z bliska, może trzeba będzie je zregenerować. Kable jak oryginały tok biore:-)
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
W którymś temacie pokazywałem jak ja je zregenerowałem, a najprościej to wyjąć je z kostek poczyścić, poprawić lut, koszulka termo, zacisnąć i wsadzić. Tylko wtedy będzie bez kostek.
Jest temat - konektory, wtyczki cewek
Zobacz tam
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Jest temat - konektory, wtyczki cewek
Zobacz tam
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 130
- Rejestracja: 6 kwie 2016, o 19:52
- Model: V40 T4
- Silnik: 1,9T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Lukasz
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
turboni, dzięki jak wspomniałęś o konektorach to już go znalazłem.
Generalnie chyba się wszystko wyjaśnia bo oba tematy założył łosiu92 po tym jak się uporał w szarpaniem w t4, ten temat jest o problemie a ten z konektorami z rozwiązaniem. Szkoda że w tym temacie nienapisał jak to się rozwiązało lub nie podał linka do tematu z wyjaśnieniem.
Dzięki za pomoc, widać da się coś podpowiedzieć a nie tylko napisać: podobny temat już byl szukaj..
Generalnie chyba się wszystko wyjaśnia bo oba tematy założył łosiu92 po tym jak się uporał w szarpaniem w t4, ten temat jest o problemie a ten z konektorami z rozwiązaniem. Szkoda że w tym temacie nienapisał jak to się rozwiązało lub nie podał linka do tematu z wyjaśnieniem.
Dzięki za pomoc, widać da się coś podpowiedzieć a nie tylko napisać: podobny temat już byl szukaj..
-
- Debeściak
- Posty: 223
- Rejestracja: 19 maja 2014, o 00:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Mazowsze
- imię: Mateusz
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Ja również polecam wywalenie kostek i założenie termokurczów
-
- Turysta
- Posty: 36
- Rejestracja: 27 lip 2020, o 11:48
- Model: v40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Bydgoszcz
- imię: Mateusz
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Ja dodam od siebie, że po założeniu LPG pojawił się u mnie problem wypadania zapłonu. Tzn. On był zawsze tylko objawiał się przy pełnym butowaniu auta przy wysokich obrotach a ja jeżdżę raczej płynnie więc problemu nie zauważyłem wcześniej. Przy LPG problem się zaczął pojawiać przy pełnym bucie już przy 2500-3000 tys obrotów więc nie szło nie zauważyć. Przeczytałem wszystkie tematy dotyczące tego problemu, które tu wklejam aby łatwiej było komuś znaleźć i zacząłem kombinować.
viewtopic.php?f=69&t=5480
viewtopic.php?f=9&t=1908
U mnie przewody kostki 12v do cewki tez wyglądały na kiepski stan, ale ostatecznie kiedy przeczyściłem wszystko podpiąłem bez kostek nic nie pomogło.
Następnie zabrałem się za przeczyszczenie świec, sprawdzenie kabli zapłonowych i obejrzenia cewek. Ogólnie wszystko wyglądało naprawdę dobrze. Świece wyglądały na stosunkowo świeże, cewki w sumie też wyglądały jakby ktoś je niedawno wymieniał więc nie ukrywam, że zgłupiałem. Mechanik ze mnie żaden więc przyznaję się, że nie znam się na budowie tych elementów ale przewertowałem jeszcze raz dokładnie ze zrozumieniem temat, który stworzył Ripper i się dowiedziałem, że w cewkach muszą być te sprężynki, które są między świecą a cewką. U mnie w jednej cewce jej nie było. Kupiłem więc nową cewkę NGK i problem jak ręką odjął. Wymieniłem przy okazji jeszcze kable zapłonowe na te Bugicord bo te moje to były jakiś no name, zresztą jak cewka, którą wymieniłem.
Po co to piszę? Przede wszystkim dla tych, którzy jak ja nie są specjalistami i spotkają podobny problem a podobno jest częsty.
Dwa, cewki ogólnie nawet mogą być w miarę ok, ale przy LPG problem się o wiele bardziej uwidacznia a na PB mógł być prawie nie zauważalny.
Trzy, chciałem serdecznie podziękować wszystkim, którzy wcześniej dokładnie te problemy opisali bo na pewno zaoszczędziłem kilka złociszy dzięki temu.
viewtopic.php?f=69&t=5480
viewtopic.php?f=9&t=1908
U mnie przewody kostki 12v do cewki tez wyglądały na kiepski stan, ale ostatecznie kiedy przeczyściłem wszystko podpiąłem bez kostek nic nie pomogło.
Następnie zabrałem się za przeczyszczenie świec, sprawdzenie kabli zapłonowych i obejrzenia cewek. Ogólnie wszystko wyglądało naprawdę dobrze. Świece wyglądały na stosunkowo świeże, cewki w sumie też wyglądały jakby ktoś je niedawno wymieniał więc nie ukrywam, że zgłupiałem. Mechanik ze mnie żaden więc przyznaję się, że nie znam się na budowie tych elementów ale przewertowałem jeszcze raz dokładnie ze zrozumieniem temat, który stworzył Ripper i się dowiedziałem, że w cewkach muszą być te sprężynki, które są między świecą a cewką. U mnie w jednej cewce jej nie było. Kupiłem więc nową cewkę NGK i problem jak ręką odjął. Wymieniłem przy okazji jeszcze kable zapłonowe na te Bugicord bo te moje to były jakiś no name, zresztą jak cewka, którą wymieniłem.
Po co to piszę? Przede wszystkim dla tych, którzy jak ja nie są specjalistami i spotkają podobny problem a podobno jest częsty.
Dwa, cewki ogólnie nawet mogą być w miarę ok, ale przy LPG problem się o wiele bardziej uwidacznia a na PB mógł być prawie nie zauważalny.
Trzy, chciałem serdecznie podziękować wszystkim, którzy wcześniej dokładnie te problemy opisali bo na pewno zaoszczędziłem kilka złociszy dzięki temu.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 lip 2021, o 18:13
- Model: V40
- Silnik: 2.0T
- moc: 163KM
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Podkarpacie
- imię: Mateusz
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
DZIAŁA BARDZO DZIĘKUJĘ!