[V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 5490
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
To kupuj Beru
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Łosiu92, ja chyba dawałem cos 16 zł za sztukę
Nadaję z Tapatalka
Nadaję z Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 5490
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Z tego co słyszałem to Beru robi albo robiło świece dla Volvo na pierwszy montaż. Ja u siebie mam albo swiece albo przewody Wn od Beru, już nie pamiętam dokładnie
Nie ładujcie do siebie tej masówki NGK
Nie ładujcie do siebie tej masówki NGK
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
ja za pierwszym razem założyłem świece Iskra, potem zakładałem NGK. Ja nie mogę powiedzieć na nie złego słowa.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 26 lis 2014, o 18:41
- Model: V40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Opolskie
- imię: Lukas
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Założyłem świece ISKRA, pół roku temu, jak na razie żadnych problemów.
-
- Debeściak
- Posty: 175
- Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
- Model: v40
- Silnik: 1,9 T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: gdynia
- imię: adam
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Iskra i bary, a jakie oznaczenia?
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Podepnę się pod temat bo od 2 dni też mnie dopadło lekkie przerywanie ale nie zawsze podczas mocnego przyśpieszania i to na benzynie, na LPG nie sprawdzałem bo nie mam czasu zatankować od 3 dni.
Kable nowe OE przejechane około 1000km
Cewki nowe przejechane około 1000km
Konektory świec zrobione od nowa na nowych pinach
Filtr paliwa OE przejechane około 17000km
Świece OE i przejechane około 17500km i to również na LPG
Wiem że regulator ciśnienia paliwa mam do wymiany bo jak jest zimny to zapala od strzału a wystarczy, że trochę kilometrów zrobię i jest nagrzany to po jakiś 15 minutach stania ciężko pali. Rano również jak go odpalę to w spalinach mocno czuć paliwo.
Mam również do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu ale już go kupiłem i muszę wymienić (na kompie wywalał ten błąd, że jest walnięty i potrafi czasami jak się mocniej nagrzeje falować na obrotach 250-1250).
Zawsze mam paliwo w zbiorniku nigdy mi go nie zabrakło, minimum 20L.
Moje przypuszczenia to świece i regulator do wymiany.
Jakieś rady
Kable nowe OE przejechane około 1000km
Cewki nowe przejechane około 1000km
Konektory świec zrobione od nowa na nowych pinach
Filtr paliwa OE przejechane około 17000km
Świece OE i przejechane około 17500km i to również na LPG
Wiem że regulator ciśnienia paliwa mam do wymiany bo jak jest zimny to zapala od strzału a wystarczy, że trochę kilometrów zrobię i jest nagrzany to po jakiś 15 minutach stania ciężko pali. Rano również jak go odpalę to w spalinach mocno czuć paliwo.
Mam również do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu ale już go kupiłem i muszę wymienić (na kompie wywalał ten błąd, że jest walnięty i potrafi czasami jak się mocniej nagrzeje falować na obrotach 250-1250).
Zawsze mam paliwo w zbiorniku nigdy mi go nie zabrakło, minimum 20L.
Moje przypuszczenia to świece i regulator do wymiany.
Jakieś rady
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Koledzy proszę o ocene stanu świec.
Przejechane tak jak wyżej pisałem ponad 17 tyś na PB i LPG.
Zdjęcia są od cylindra 1 od strony rozrządu do 4 od strony skrzyni.
Wcześniej od zakupu jak się okazało miałem 2 cewki popękane - jedna to jak ją wyjąłem to rozsypała się w rękach była na cylindrze 4, a drugą zostawiłem na wszelki wypadek ale też miała dwa pęknięcia po całej długości i była na cylindrze 3.
Cewki mam teraz wymienione niecałe dwa miesiące temu.
1.
2.
3.
4.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Przejechane tak jak wyżej pisałem ponad 17 tyś na PB i LPG.
Zdjęcia są od cylindra 1 od strony rozrządu do 4 od strony skrzyni.
Wcześniej od zakupu jak się okazało miałem 2 cewki popękane - jedna to jak ją wyjąłem to rozsypała się w rękach była na cylindrze 4, a drugą zostawiłem na wszelki wypadek ale też miała dwa pęknięcia po całej długości i była na cylindrze 3.
Cewki mam teraz wymienione niecałe dwa miesiące temu.
1.
2.
3.
4.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V/S40 T4 szarpanie, przerywanie]
Kupiłem zestaw szczoteczek specjalnie do wyczyszczenia świec (trzy sztuki - nylonowa, mosiężna, stalowa).
Wyczochrałem je, ustawiłem przerwę 0,7mm i wyszły jak nowe zobacze jak będzie śmigał.
Mam przypuszczenia, że przez rozwalone cewki świece dostały w dupe bo nawet na porcelanie w świecach na których były cewki są brązowe przebarwienia.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wyczochrałem je, ustawiłem przerwę 0,7mm i wyszły jak nowe zobacze jak będzie śmigał.
Mam przypuszczenia, że przez rozwalone cewki świece dostały w dupe bo nawet na porcelanie w świecach na których były cewki są brązowe przebarwienia.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka