[V/S 40 T4] pompa paliwa
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
[V/S 40 T4] pompa paliwa
Witam, od jakiegoś czasu borykam się przerywaniem mojej T4-ki szczególnie wtedy kiedy poziom paliwa jest niski ( ok 10-15 litrów). Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa i teraz zastanawiam się nad wymianą pompy, bo wydaje mi się, że to jest przyczyną. Wiem, że w przedliftowych T4-kach jest pompa Walbro GRJ235. Znalazłem takową na stronie : http://pompapaliwa.com.pl/pl/pompa-pali ... 11491.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Czy ktoś korzystał już może z ich usług? 115 zł za pompe Walbro to chyba nie dużo... A może to jakaś inna przyczyna przerywania, sam już nie wiem...
Keep Calm and Boost On
-
- Turysta
- Posty: 46
- Rejestracja: 23 sie 2015, o 16:34
- Model: v40
- Silnik: 2,0 t
- moc: 200
- Rocznik: 2003
- wiek: 35
- Skąd jesteś?: olsztyn
- imię: bartek
Re: [V/S 40 T4] pompa paliwa
A czy sama pompa nie jest zamontowana w baku w jakimś koszu który robi jako bufor paliwa ,żeby właśnie przy niskich stanach paliwa w zbiorniku ,nie było zakłóceń w dostarczaniu paliwa. Niekiedy jest właśnie takie rozwiazanie i jak poziom paliwa w tym tak zwanym buforze nie może byc utrzymany,z powodu jakiejś nieszczelności ,to wyglada to dokładnie tak jak ty to opisales.
Ja bym osobiście poszedł najpierw tym tropem.
Ja bym osobiście poszedł najpierw tym tropem.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V/S 40 T4] pompa paliwa
Albo kupa syfu która z czasem się nazbierała. I jest jeszcze filtr. Dawno wymieniałeś ?
-
- Turysta
- Posty: 46
- Rejestracja: 23 sie 2015, o 16:34
- Model: v40
- Silnik: 2,0 t
- moc: 200
- Rocznik: 2003
- wiek: 35
- Skąd jesteś?: olsztyn
- imię: bartek
Re: [V/S 40 T4] pompa paliwa
Jak by był syf, albo zapchany filtr, to by objaw był cały czas, a nie tylko w przypadku, gdy jest mało paliwa. Ale wymiana filtra tez jak najbardziej nie zaszkodzi.
-
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
Re: [V/S 40 T4] pompa paliwa
Hmm filtr wymieniałem w sumie rok temu i nie zawadzi wymienić. A co do przerywania to najgorzej jest właśnie przy małej ilości paliwa, ale jak mam np pół zbiornika to przerywa mniej, ale nadal jest małe szarpnięcie przy ok 3-3,5 tyś obrotów (pełne doładowanie) więc wydaje mi się, że pompa może po prostu nie trzymać ciśnienia
Keep Calm and Boost On
-
- Turysta
- Posty: 46
- Rejestracja: 23 sie 2015, o 16:34
- Model: v40
- Silnik: 2,0 t
- moc: 200
- Rocznik: 2003
- wiek: 35
- Skąd jesteś?: olsztyn
- imię: bartek
Re: [V/S 40 T4] pompa paliwa
Oczywiscie zrobisz jak uwazasz .
tak wyglada pompa paliwa prawdopodobnie u ciebie http://olx.pl/oferta/pompa-paliwa-volvo ... 31Wxh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czyli sam wklad pompy jaki ty podales wyzej montowany jest wlasnie w tym plastikowym korpuie i jest zapewne uszczelniany jakims o-ringiem i zapewne ten o ring juz nie trzyma i z dlatego problemy z paliwem zaczynaja sie w momencie gdy jest nizszy niz full stan paliwa ,miewalem czesto takie przypadki i naprawa sprowadzala sie do wymiany o-ringu za 2pln
tak wyglada pompa paliwa prawdopodobnie u ciebie http://olx.pl/oferta/pompa-paliwa-volvo ... 31Wxh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czyli sam wklad pompy jaki ty podales wyzej montowany jest wlasnie w tym plastikowym korpuie i jest zapewne uszczelniany jakims o-ringiem i zapewne ten o ring juz nie trzyma i z dlatego problemy z paliwem zaczynaja sie w momencie gdy jest nizszy niz full stan paliwa ,miewalem czesto takie przypadki i naprawa sprowadzala sie do wymiany o-ringu za 2pln
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V/S 40 T4] pompa paliwa
Nie bardzo wiem o jaki o-ring chodzi. Z tego co widzę z linku który zbił łosiu92 pompa jest taka sama jak w polifcie
(lub prawie identyczna) i nie ma tam żadnych uszczelek. Jest tylko przewód od pompy podpięty do korpusu ( w którym jest pierwszy regulator ciśnienia paliwa który daje przelew) i dalej idzie do przewodu doprowadzającego paliwo do drugiego reg.ciśnienia przy listwie. Oczywiście po drodze jest jeszcze filtr. Nie widziałem tam żadnych o-ringów.
(lub prawie identyczna) i nie ma tam żadnych uszczelek. Jest tylko przewód od pompy podpięty do korpusu ( w którym jest pierwszy regulator ciśnienia paliwa który daje przelew) i dalej idzie do przewodu doprowadzającego paliwo do drugiego reg.ciśnienia przy listwie. Oczywiście po drodze jest jeszcze filtr. Nie widziałem tam żadnych o-ringów.
-
- Turysta
- Posty: 46
- Rejestracja: 23 sie 2015, o 16:34
- Model: v40
- Silnik: 2,0 t
- moc: 200
- Rocznik: 2003
- wiek: 35
- Skąd jesteś?: olsztyn
- imię: bartek
Re: [V/S 40 T4] pompa paliwa
ja to opisuje na podstawie rozwiazan jakie widzialem w innych autach nie dokladnie w tym,bo tego nigdy nie rozbieralem ,a szkoda,ale mysle ze zasada dzialania pomp paliwa jest taka sam we wszystkich autach i ten korpus robi wlasnie za akumulator paliwa dla pompy i jak paliwo sobie z tego korpusu moze swobodnie wyplywac przy niskim stanie paliwa w baku to bywa tak ze pompa zasysa tez same powietrze i z tad przerywanie , ja nie wiem czy w tym przypadku jest o ring czy nie ,ale jakos uszczelnione to musi byc.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V/S 40 T4] pompa paliwa
Nie wszystkie auta mają takie rozwiązanie jak nasze autka. Tutaj fotki jak wygląda pompa w t4 z 2001r.
Sposób podłączenia przewodu
I zamknięta całość.Podstawa opuszcza się jeszcze ok 2-3 cm.
Sposób podłączenia przewodu
I zamknięta całość.Podstawa opuszcza się jeszcze ok 2-3 cm.
-
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
Re: [V/S 40 T4] pompa paliwa
Dokładnie jak pisze kolega Yaro i wygląda, że kosze są takie same tylko same wkłady pompy są u nas różne. Najpierw wymienie może ten filtr paliwa, ale coś czuje, że to nie będzie to...
Keep Calm and Boost On