[v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na biało.
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Wałek zaworów ssących jest z przodu a wydechowych z tyłu.
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 lis 2016, o 17:48
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Tarnobrzeg
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Więc stojąc przed autem wałki ssące to te pierwsze a te bliżej szyby to wydechowe?
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Dokładnie.Jeżeli kolektor ssący jest z przodu to wałek też tak będzie umieszczony.
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 lis 2016, o 17:48
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Tarnobrzeg
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Czy jest to reguła we wszystkich silnikach dohc? Czy tak jak mówisz zależnie od umiejscowienia kolektora?
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Zależnie od umiejscowienia kolektorów.
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Klucz do osłony to 12-tka
Poradzę Ci coś.
Weź umów sie z kimś kumatym z Forum, bo nie naprawisz tego wcale, to nie zawór WG klepie, on brzeczy, jesli stuka coś w głowicy bądź w bloku to sa to koszta od 1000zł w górę jesli potrzeba zdejmować głowicę i to u tanich ludzi, normalnie za wyjecie głowicy, obróbkę ze sprawdzeniem to koszt ok 1000zł, doliczajac do tego częsci takie jak wałki, czy popychacze, koszt skacze pod 2000 tys zł. Przy tym nalezy juz wymienic koło VVT dodatkowe 600zł plus rozrząd, 400zł. Głowicy nie zrobisz za 500zł Zawór VVT da sie wyczyścić i będzie działał jeśli jest brudny, ale jak jest uszkodzony to trzeba go wymienić.
Ja nie wiem jak Ci to klepie bo ciężko coś ocenić przez neta, możliwe że klepie koło VVT, partacze i tak nie potrafią tego ocenić a jest ich sporo.
Albo oddaj to auto do kogoś polecanego, myślę że na lepsze Ci to wyjdzie, a dobrze żeby na 100% wyeliminować VVT bo to wadliwa część i zwykle dłużej nie wymieniane pada.
Poradzę Ci coś.
Weź umów sie z kimś kumatym z Forum, bo nie naprawisz tego wcale, to nie zawór WG klepie, on brzeczy, jesli stuka coś w głowicy bądź w bloku to sa to koszta od 1000zł w górę jesli potrzeba zdejmować głowicę i to u tanich ludzi, normalnie za wyjecie głowicy, obróbkę ze sprawdzeniem to koszt ok 1000zł, doliczajac do tego częsci takie jak wałki, czy popychacze, koszt skacze pod 2000 tys zł. Przy tym nalezy juz wymienic koło VVT dodatkowe 600zł plus rozrząd, 400zł. Głowicy nie zrobisz za 500zł Zawór VVT da sie wyczyścić i będzie działał jeśli jest brudny, ale jak jest uszkodzony to trzeba go wymienić.
Ja nie wiem jak Ci to klepie bo ciężko coś ocenić przez neta, możliwe że klepie koło VVT, partacze i tak nie potrafią tego ocenić a jest ich sporo.
Albo oddaj to auto do kogoś polecanego, myślę że na lepsze Ci to wyjdzie, a dobrze żeby na 100% wyeliminować VVT bo to wadliwa część i zwykle dłużej nie wymieniane pada.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Jak kupiłem lanosa( mówią na to samochód ) to na zimno tez klepal myślałem że głowica do roboty. Olej był brudny masakrycznie dwie wymiany w krótkim odstępie czasu z nowym filtrem i teraz cicho chodzi bez ruszania popychaczy.
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Lanos ma hydraulike, a Volvo mechaniczne popychacze które nie mają regulacji hydraulicznej, dlatego w hydraulice olej potrafi pomóc lub zaszkodzić.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Koło VVT i zawór testuje się za pomocą Vidy. Jest możliwość sprawdzenia czy działa prawidłowo. Niech kolega podjedzie do kogoś kto ma takowy program i sprawdzi. Przy okazji przeskanuje resztę auta.
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 lis 2016, o 17:48
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Tarnobrzeg
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Jest ktoś godny polecenia znający się na tych autach na dolnym śląsku? okolice np wrocławia?