[v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na biało.
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
raczej s2 ka
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Jak wyżej, z S2 pasuje, tylko trzeba wiercić i pasowac otwór do spustu oleju z turbo, czyli trzeba i tak rozbebeszyc miske aby to wykonać.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW
-
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
NIe tylko miskę, całą pompę oleju też pasowałoby wymontować, a później wszystkie kanały wymyć po wierceniu.
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Magik123, i RIPPER, może wydawać się to dziwne i mylące ale z S2 nie pasuje przynajmniej po numerach ori. W B4204T5 okazuję się, że siedzi taki sam wał jak w B4204S przedliftowym. Jak coś nr ORI 8250409. Wiadomość potwierdzona z 3 źródeł więc kupuję taki i przeszczepiam w końcu.
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 lis 2016, o 17:48
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Tarnobrzeg
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Jeżdżę na motulu 10w40 9100 od 1.5kkm, jest delikatna poprawa, jak się rozgrzeje nie ma już tak dużych spadków obrotów, nic innego przy silniku nie robiłem więc + dla oleju, jak klepał tak klepie dalej.
Zostawiając ten tematu do czasu wyjazdu po większe $ i zrobienia w razie wu całej głowicy sobie pod gaz, zastanawia mnie temat czy będzie ona miała wgle jakikolwiek sens jeżeli okaże się według opinii o pęknięciu bloku w tym silniuku. W t4 ponoć padają tuleje a tu pękają bloki miedzy 3 a 4 tuleją z tego co wyczytałem. Podzwoniłem z ciekawości po firmach spawające bloki żeliwne i są w sumie tylko dwie, POLOK w Gliwicach i jakiś metaltech który nie spawa tylko szyje te bloki na zimo. Ceny drugiej metody nie znam choć nie należy pewnie do najtańszych to zaś spawanie bloku równa się jak mówił przedstawiciel jego osiowaniu i to są koszta kilka tyś złotych. Ekonomicznie to się po prostu nie opłaca w aucie wartym max 10 kapci.
Killertowi udało sie przeszczepić do T4 lifta wał z B4204S przedliftowego wał do siebie, a mnie zastanawia i chce zapytać o możliwości przeszczepu całego bloku pozbawionego wad np z tego silnika do mojej głowicy, pisał o tym savage albo magik na początku tematu. Tylko takie wyjście z przykładowej sytuacji biorę pod uwagę, dwie metody na górze to po prostu nieopłacalny biznes i bardzo duże koszta.
Lub chciałem zapytać czy do swojego osprzętu mogę przeszczepić goły słupek z B4204T 160km przedliftowego (ponoć są pancerne jak 1.9 t4wórki ) lub B4204T2 165km o ile nie posiada on tej samej wady.
Więc grzecznie prosiłbym kogoś o opinie kompatybilności bloku z 2.0 bez turbo przed liftem z moją głowicą, lub dwóch pozostałych wersji 2.0T do mojego osprzetu, pozdrawiam.
Zostawiając ten tematu do czasu wyjazdu po większe $ i zrobienia w razie wu całej głowicy sobie pod gaz, zastanawia mnie temat czy będzie ona miała wgle jakikolwiek sens jeżeli okaże się według opinii o pęknięciu bloku w tym silniuku. W t4 ponoć padają tuleje a tu pękają bloki miedzy 3 a 4 tuleją z tego co wyczytałem. Podzwoniłem z ciekawości po firmach spawające bloki żeliwne i są w sumie tylko dwie, POLOK w Gliwicach i jakiś metaltech który nie spawa tylko szyje te bloki na zimo. Ceny drugiej metody nie znam choć nie należy pewnie do najtańszych to zaś spawanie bloku równa się jak mówił przedstawiciel jego osiowaniu i to są koszta kilka tyś złotych. Ekonomicznie to się po prostu nie opłaca w aucie wartym max 10 kapci.
Killertowi udało sie przeszczepić do T4 lifta wał z B4204S przedliftowego wał do siebie, a mnie zastanawia i chce zapytać o możliwości przeszczepu całego bloku pozbawionego wad np z tego silnika do mojej głowicy, pisał o tym savage albo magik na początku tematu. Tylko takie wyjście z przykładowej sytuacji biorę pod uwagę, dwie metody na górze to po prostu nieopłacalny biznes i bardzo duże koszta.
Lub chciałem zapytać czy do swojego osprzętu mogę przeszczepić goły słupek z B4204T 160km przedliftowego (ponoć są pancerne jak 1.9 t4wórki ) lub B4204T2 165km o ile nie posiada on tej samej wady.
Więc grzecznie prosiłbym kogoś o opinie kompatybilności bloku z 2.0 bez turbo przed liftem z moją głowicą, lub dwóch pozostałych wersji 2.0T do mojego osprzetu, pozdrawiam.
-
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Podejdźmy do tematu od innej strony. Sprawdzony był kolektor wydechowy? W turbolach lubią peknąć. Polifty mniej ale też się zdarza. Może to nie żaden stuk tylko po prostu nieszczelność? A co do bloków to ja bym kierował się w zrobienie hybrydy B4194T i głowicy ze zmiennymi fazami.
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 lis 2016, o 17:48
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Tarnobrzeg
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Tak był sprawdzany, jest szczelny i nie popękany, stukot dochodzi ewidentnie z góry silnika gdzieś ze środka, nie wiem czy to koło zmiennych może takie drgania dawac na wałek wydechowy, że powstaje taki dźwięk, czy pękła może sprężyna na którymś zaworze. Może i prawdopodobne by to było bo nieraz auto jest bardziej żwawe a nieraz lekko mułowate.
Co to znaczy zrobić hybrydę z t4 przedliftowej? Przeszczepić z niego blok?
Co to znaczy zrobić hybrydę z t4 przedliftowej? Przeszczepić z niego blok?
-
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
No tak, zakładasz sam blok z T4 do reszty swoich gratów. Wtedy uszczelkę głowicy kupujesz do T4 bo średnica tulei ma się zgadzać i powinno śmigać. Jakbym miał blok od T4 i głowicę ze zmienną fazą to bym zrobił taką kompilację.
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 lis 2016, o 17:48
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Tarnobrzeg
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Jesteś pewny, że to bedzie pasować? A jak z resztą bloków? tych od 160km i 165 lub 2.0 wolnossących?
-
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
Powiem tak, głowice w przedliftowych TPb są takie same (vida potwierdza) i na pewno da się stosować zamiennie. A poliftach powinno być podobnie. Nie dam ręki uciąć bo tego nigdy nie robiłem. Mówię po prostu to co obserwowałem robiąc parę takich silników.