[S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Post autor: Extradd » 6 sie 2013, o 08:55

RIPPER pisze:No jazda piękna starałem się wspierać kolegę na duchu ...

regeneracja kosmos i tak sobie myślimy jak to ważą i czy poprawiają po fabryce ..
Dobrze mi to zrobiło, normalnie miałem czarne myśli. Nie wydaje mi się by poprawiali wyważanie po fabryce, jedynie sprawdzili i dali mi wydruk próby.
Po regeneracji turbo i aktuatora poczułem poprawę hamulców, dziwne trochę, ale wciąż mnie denerwuje wypadający przewód idący od serwa.
Teraz trzyma ciśnienie i pojawia się ono dużo wcześniej, owszem coś tam spadnie ale pewnie muszę wyregulować dźwignie wastegate, ale fura ciągnie dużo lepiej. A na razie jeżdżę delikatnie bo czuję jakbym miał u szyi kamień uwiązany :killer:
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
bojann5
Debeściak
Posty: 234
Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
Model: V40 T4 było.
Silnik: b4194t
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Lukasz

Re: [S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Post autor: bojann5 » 20 sty 2014, o 10:25

Teraz sam się zastanawiam czy nie wymieniać tego przewodu doprowadzającego olej do turbo na elastyczny.A trwałością tego wysokie temp.itp jak wam się to sprawuje?

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: Odp: [S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Post autor: Extradd » 20 sty 2014, o 10:49

bojann5 pisze:Teraz sam się zastanawiam czy nie wymieniać tego przewodu doprowadzającego olej do turbo na elastyczny.A trwałością tego wysokie temp.itp jak wam się to sprawuje?
Ten przewód idzie pionowo wiec nie leży on na turbinie a po za tym jest on chłodzony olejem, a jak ktoś się boi to może go owinąć kocem azbestowym.

Wysłane z Tapatalka
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
tomi555
Debeściak
Posty: 319
Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
Model: v40
Silnik: T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Krk
imię: Marcin

Re: [S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Post autor: tomi555 » 20 sty 2014, o 13:09

Te węże, które mamy mają wytrzymałość do 260 stopni - wąż jest tak prowadzony, że takiej temperatury nie osiągnie.
Obrazek
Obrazek

Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD

Awatar użytkownika
bojann5
Debeściak
Posty: 234
Rejestracja: 8 sty 2014, o 21:05
Model: V40 T4 było.
Silnik: b4194t
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Łódź
imię: Lukasz

Re: [S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Post autor: bojann5 » 20 sty 2014, o 13:36

tomi555 pisze:Te węże, które mamy mają wytrzymałość do 260 stopni - wąż jest tak prowadzony, że takiej temperatury nie osiągnie.
Ok dzięki.Jak ktoś szuka tych węzy w Łodzi miedzy innymi to znalazłem taką firme
http://www.tubes-international.pl/kontakt.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
v40t4
Debeściak
Posty: 223
Rejestracja: 19 maja 2014, o 00:37
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Mazowsze
imię: Mateusz

Re: [S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Post autor: v40t4 » 20 maja 2014, o 06:35

Extradd, a jeśli można wiedzieć, to w jaki sposób wymieniłeś tą sprężynę w aktuatorze?
bo też mam słabą, a turbo 0.8bar pompuje
jak sprawdzałem tą dzwignię to ona niechętnie wraca

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Post autor: Extradd » 20 maja 2014, o 09:04

Jest chyba na forum poradnik jak się za to zabrać ;-)

Wysłane z Tapatalka
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
czarnyllb
Debeściak
Posty: 130
Rejestracja: 6 kwie 2016, o 19:52
Model: V40 T4
Silnik: 1,9T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Lukasz

Re: [S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Post autor: czarnyllb » 27 kwie 2016, o 12:57

Czeka mnie wymiana o-ringu na odpływie oleju z turbo, przy okazji chętne wstawiłbym taką rurkę teflonową na doprowadzeniu oleju do turbo jak koledzy wyżej pokazywali. Stąd moje pytanie czy ma ktoś może wymiary gwintów i długość tego dorabianego węża? Chciałbym taki zamówić zanim zdejmę stary.

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Post autor: Extradd » 27 kwie 2016, o 18:26

Ja już nie pamiętam.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [S40 T14 1.9t] padła turbina, przestroga dla innych

Post autor: RIPPER » 27 kwie 2016, o 21:27

mam gdzieś przewód ori Extradd mogę Ci go zmierzyć ale gwinty to nie mam pojęcia ale jak uderzysz w serwis koparek i innych to powinni zrobić od kopa
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”