mystek pisze:U mnie jest podobnie. Wyszło mi na hamowni rzekomo 152KM/250Nm a za drugim przejazdem 162KM/250Nm, ale co najlepsze to to, że ja czuję, że auto jedzie dobrze, tutaj przykład (wg autocentrum) potyczka z jakimś BMW, najpewniej jakieś 2.0 170KM (dymka nie puścił, jak zazwyczaj diesel) dostaje łomot, a niżej starcie z Skodą Octavią RS 2.0TSI 220KM (pogawędka z gościem, więc potwierdzone), która odchodzi dopiero od około 80km/h.
https://www.youtube.com/watch?v=-zln20B0xQg
https://www.youtube.com/watch?v=HXpuHEJGJiA
I rzekomo jest 150-160KM, wg mnie gdyby tak było, to Skoda by mnie zjadała od samego początku, a BMW jechałoby mniej więcej podobnie. Jak dla mnie to wygląda na jakieś 190-195KM. Nadal coś jest nie tak, bo po zrobionym wydechu powinno być znacznie lepiej, ale jakoś hamowni nie wierzę.
PS: u mnie też turbo pompuje 0,9-1,0 i 1,1 w peaku, a czegoś jednak brakuje.
Która hamownia ?