[V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 172
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
- Model: s40
- Silnik: 2.0
- moc: 2.0
- Rocznik: 136
- Skąd jesteś?: Grodzisk
- imię: Zdzislaw
Re: [V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
Sprawdź styki komputera i masy, bo coś dużo tych błędów.
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: [V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
To silnik gaśnie z wpieta wtyczka jak owniez jak ja wypne. Po tym czyszczeniu probuje sie trochę ratować ale finalnie i tak gaśnie. To szukam "krokowca" w takim razie.
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
Ostatnio wypiąłem wtyczkę z krokowca, zapalił się CE i silnik miał obroty jak na ssaniu więc nie wiem do końca czy powinien zgasnąć.
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: [V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
Boryslaw, Ty masz przedlifta to moze tak byc natomiast w polifcie podobno ma zgasnać.
Novik może Ty masz jeszcze jakis pomysł bo w sumie wg błędów jakie zczytalem nie ma wskazanego bezpośrednio krokowego.
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
Novik może Ty masz jeszcze jakis pomysł bo w sumie wg błędów jakie zczytalem nie ma wskazanego bezpośrednio krokowego.
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
Mi też zawsze gasł a ostatnio taki numer wywinął.kilert pisze:Boryslaw, Ty masz przedlifta to moze tak byc natomiast w polifcie podobno ma zgasnać.
Novik może Ty masz jeszcze jakis pomysł bo w sumie wg błędów jakie zczytalem nie ma wskazanego bezpośrednio krokowego.
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
Ostatnio miałem taki numer że padł w 2.0t4 czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Były trudności z odpaleniem, obroty skalały po rozgrzaniu. Ale jak na razie to z krokowym załatw temat.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: [V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
Jak szukam tych krokowych to maja taki sam numer co mój ale otwory mają w formie sześciokąta a u mnie są owalne. Czy to ma jakieś znaczenie dla poprawnej pracy ?
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I8262 przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
A jakie masz otwory w kolektorze dolotowym? Zauważ że nie są w takim samym kształcie i gdyby nawet to są różnej wielkości.
Wracając do tematu. Może błaha sprawa, ale często pomijana. Bezpieczniki sprawdzałeś? Patrząc na te błędy które pokazałeś dziwnie to wygląda. Obie sondy i część sterowania silnikiem to raczej jakimś elektrycznym babolem mi zalatuje.
Wracając do tematu. Może błaha sprawa, ale często pomijana. Bezpieczniki sprawdzałeś? Patrząc na te błędy które pokazałeś dziwnie to wygląda. Obie sondy i część sterowania silnikiem to raczej jakimś elektrycznym babolem mi zalatuje.
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: [V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
Yaro, nie sprawdzałem bezpieczników, nawet przez myśl mi to nie przeszło. Sprawdzę te bezpieczniki, tylko odpowiedzialne za sterowanie silnikiem to ile ich jest z jeden. A jeszcze mam prośbę do Ciebie czy pomierzyłbyś u siebie jakie masz napięcie na wtyczce do krokowego i jaki opór na jego pinach ? Może faktycznie coś się z elektryka podziało, nie wiem przetarł się kabel czy coś. Ogólnie to byłem zaskoczony, że to się tak nagle stało nie dając żadnych objawów, po prostu po odpaleniu po postoju 30 min zniknęły obroty.
-
- Debeściak
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Brzeznica
- imię: Wojtek
Re: [V40, 2.0 T4, 2003r] brak wolnych obrotów
Jeszcze nasuwa mi się jakiś związek tego wszystkiego z tym zaworem canister purge valve (zawór wygląda jak ten do sterowania turbiną - wymieniany był na nowy). Pamiętam, że przeważnie dobiegał z niego jakiś terkoczący dźwięk, a teraz jakby ucichł. Krokowy i oba te zawory łączą się z przepustnicą. Program pokazuje błąd wszystkich 3 elementów + 2 sondy. Czy ten zawór canister purge valve ma jakieś znaczenie w pracy układu przepustnica - krokowy turbina ?. Na pewno nie mam doładowania, wolnych obrotów - silnik pracuje jakby w trybie awaryjnym. Zaznaczam, że wszystko stało się po jeździe po dość stromej drodze i podjeździe do domu w spadku chyba z 25 - 30 % (po tym wszystkim zwariował też wskaźnik paliwa, ale po paru kilometrach się naprawił). Może zapowietrzony zbiornik paliwa czy ki pieron i tez zawór od oparów zwariował też ?