Zrób zdjęcie jak możesz.
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
[v40 2.0T 2003] jak to jest z luzem zaworowym w v40 163km?
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T 2003] jak to jest z luzem zaworowym w v40 163k
Faktycznie, możesz miec hydropopychacze.
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 24 mar 2018, o 10:56
- Model: V40
- Silnik: 2.0T
- moc: 163 KM
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Pulawy
- imię: Michal
Re: [v40 2.0T 2003] jak to jest z luzem zaworowym w v40 163k
swoją drogą to dziwne że występowały w jednym roczniku różne wersje bo sprawia to trochę problemów.
dzięki wszystkim za pomoc
dzięki wszystkim za pomoc
-
- Debeściak
- Posty: 173
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
- Model: s40
- Silnik: 2.0
- moc: 2.0
- Rocznik: 136
- Skąd jesteś?: Grodzisk
- imię: Zdzislaw
Re: [v40 2.0T 2003] jak to jest z luzem zaworowym w v40 163k
Nie ma żadnych hydropopychaczy. Wszystko się zgadza. Po 2000r wszystkie benzyny są na sztywnych szklankach, luz reguluje się wysokością szklanki.
Do 2002-2003r były śruby rewizyjne w pokrywie zaworów. Po 2003r zrezygnowali z otworów..... pewnie koszty czy coś, nie mam pojęcia.
Żeby skontrolować luzy trzeba zdjąć pokrywę zaworów i dokręcać wałki w odpowiedniej pozycji za pomocą urządzenia serwisowego, albo dorobić sobie jakiś pitolnik.
Do 2002-2003r były śruby rewizyjne w pokrywie zaworów. Po 2003r zrezygnowali z otworów..... pewnie koszty czy coś, nie mam pojęcia.
Żeby skontrolować luzy trzeba zdjąć pokrywę zaworów i dokręcać wałki w odpowiedniej pozycji za pomocą urządzenia serwisowego, albo dorobić sobie jakiś pitolnik.