Też to widziałem. Tylko to już takie szroty, że tarcze kotwiczne jak nie pordzewiałe, to jeszcze pogięte przy demontażu. Mi dla tarczy kotwicznej chyba nie warto brać.
Aby obrazek się objawił, musi być link bezpośrednio do obrazka, a nie do strony zawierającej obrazek.
z google drive się nie da uzyskać permamentnego linka bezpośrednio do img. A nawet jak wydłubiesz link (a można z downloadu na przykład), to on nie jest trwały. Ma prawo się zmienić w dowolnym czasie. Także nie ma co go publikować.
Jeśli zamieszczasz img z tego serwisu, to trzeba się pogodzić, że będzie w poście widać tylko link.
Widziałem. W najbardziej kulminacyjnym momencie akcji, gt82 pisze..... oddałem do wyciskania na prasę :/Robbie 70 pisze: ↑27 lip 2020, o 22:30A tu jeszcze znalazłem na YouTube filmik z tego bodajże forum
https://youtu.be/RNxfCVy8-jM
Ja sobie skonstruuję jakiś tool do wyciągnięcia tego. Nie lubię młotkiem po łożyskach, zwłaszcza jeśli planuję takie łożysko jeszcze poużywać. Bo po takim do wymontowania to można bez zahamowań.
Też widziałm już. Właśnie w S60 jest inaczej, bo piasta wraz z gniazdem łożyska przykręcana do reszty zwrotnicy na 4 śruby. Widać w 5:20. I w ogóle tarcza kotwiczna jest chyba kształtem otwarta, coś jak "C", i wówczas do jej zmiany nawet piasty nie trzeba ściągać. Tak mi się zdaje. A u nas jest trudniej.
@SzalonyŁoś dzięki za linki. I @Robbie 70 za wskazówki praktyczne.