Witam,
Ostatnio zauważyłem dziwną sytuację z volvo, latem zawsze na zimnym silniku Volvo pracowało mi na 1,5 tyś obrotów zanim się lekko rozgrzało do 1 kreski na zegarze temperatury i wtedy normowało się na 750 obrotach , teraz gdy w Dani temperatura spadła poniżej 10 stopni Volvinka po odpaleniu na zimnym silniku trzyma tylko około 1000 obrotów. Rok temu wymieniałem czujnik temp i termostat. Zawsze myślałem ze to takie "ssanie jest", ale żeby przy wysokich temp na dworze włączał mocniejsze "ssanie" a przy niskich niższe , to coś tu ewidentnie jest nie tak chyba.
Czy uszkodzony czujnik temp. zewnętrznej też może powodować tego typu efekty? A może po prostu termostat lub czujnik temp.
jest niskiej jakości zamiennikiem? Jakieś sugestie?
Pozdrawiam,
Dawid
[V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] obroty
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Początkujący
- Posty: 52
- Rejestracja: 8 lis 2016, o 12:33
- Model: v40
- Silnik: 1,8
- moc: 90 KW
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: wschowa
- imię: Dawid
Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] obroty
Witam ponownie,
Dzisiaj zauważyłem ze po załączeniu na zimnym jak wskoczy na 1.5 tyś obrotów, depne powyżej 2,5 tyś na postoju to spada od razu do tysiąca obrotów( coś ewidentnie po nocy się tam zacina), to jak już się dostane do mechanika to i przepustnice i silniczek krokowy czyścić? , przepustnice chyba bym nawet dał rade samemu przeczyścić ale już ten silniczek krokowy to bym się bał rozbierać.
Pozdrawiam
Dzisiaj zauważyłem ze po załączeniu na zimnym jak wskoczy na 1.5 tyś obrotów, depne powyżej 2,5 tyś na postoju to spada od razu do tysiąca obrotów( coś ewidentnie po nocy się tam zacina), to jak już się dostane do mechanika to i przepustnice i silniczek krokowy czyścić? , przepustnice chyba bym nawet dał rade samemu przeczyścić ale już ten silniczek krokowy to bym się bał rozbierać.
Pozdrawiam
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] obroty
Przecież jest pod ręką, łatwiej i szybciej go wykręcić niż przepustnicę - tylko 2 śruby.
-
- Początkujący
- Posty: 52
- Rejestracja: 8 lis 2016, o 12:33
- Model: v40
- Silnik: 1,8
- moc: 90 KW
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: wschowa
- imię: Dawid
Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] obroty
Jakieś zdjęcie może albo filmik macie ?
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] obroty
Są tematy ma forum - poszukaj.
Po prawej stronie na kolektorze ssącym pod czarna przykrywką nad przepustnicą
Po prawej stronie na kolektorze ssącym pod czarna przykrywką nad przepustnicą