Borysław pisze: ↑26 cze 2020, o 19:56
Niestety przeszukałem wiele miejsc ale tej uszczelki nie znalazłem.
Spoko, nie ma spiny.
Poszukałem po OE number i widzę że jest to spokojnie dostępne w sprzedaży. Tylko trzeba wiedzieć po jakim # szukać. Wcześniej szukałem po nazwie i słabo było - googiel znajdował jakieś inne nie pasujące kształtem.
A w firmie gdzie kupowałem tylny tłumik mieli tylko same tłumiki, zero dodatków, żadnych uszczelek, itp. Kupię ją razem ze środkowym, wybiorę sobie sklep gdzie mają dodatki dostępne.
Borysław pisze: ↑26 cze 2020, o 19:56
Mocowanie jest przy kole i wali tam woda, więc nawet nowe śruby po roku są nie do odkręcenia.
Oj tam. Jak się dobrze od razu po montażu zabezpieczy alufarbą, to będzie dobrze
przez jakiś czas. Na pewno dłuższy, niż zostawienie śrub na goło.
Borysław pisze: ↑26 cze 2020, o 19:56
Co do obejmy, wszystko jedno jaką założysz. Ważne aby przylegała do rury.
OK, myślałem że zastosowali taką płaską, z powodu małej ilości miejsca. Ale widzę że chyba luz jest.
Borysław pisze: ↑26 cze 2020, o 19:56
Jeżeli masz oryginalny tłumik środkowy, przełóż tłumik drgań, bo bez niego ten badziewny Polmostrów zaczał mi rezonować i czuć było drgania. Nie wiem tylko czy we wszystkich wolnossących, to montowali.
Tłumik drgań - masz na myśli to cusio? w którym miejscu tłumika to się znajduje?
zapożyczyłem zdjęcie z Twojego posta
Oryginalnego tłumika już nie mam. Jest obecnie ERNST 0311683.
Widzę że na tym polmoostrów jest takie zgrubienie na rurze, o tutaj. Co to jest i co to daje?
ERNST ma w tym miejscu zwyczajną rurę, i hak podspawany od spodu rury, idzie do wieszaka obok progu.