No właśnie ten mechanik który robił mi remont walczy wraz ze mną z tematem ustawienia tej pompy.Robbie 70 pisze: ↑29 gru 2020, o 21:40A kto robił remont i rozrząd, że zapytam.
Może tam uderz w pierwszej kolejności.
Poza tym jak już myślisz o złomowaniu to zanim ostatecznie podejmiesz decyzję spróbuj może samemu coś podziałać. Głupi ksiądz Cię chyba nie chrzcił....
Nie poddawaj się. Szukaj, czytaj, oglądaj filmy....... Moje Volvo, a mam je 3 lata nie widziało mechanika. A różne przychodziło mi rozpracowywać problemy i zagadki.
Powodzenia.
https://youtu.be/TIXzg43ToWI
https://youtu.be/j-22_tNibwE
Po remoncie ustawiliśmy rozrząd na znaki fabryczne i zaczął się problem z pompą. Dopiero później zauważyliśmy, że poprzednie ustawienie było na "marker" i najwyraźniej po poprzedniej zmianie rozrządu ktoś do tego skalibrował pompę.
Mam już swój klucz do tego koła pływającego , lada chwila będzie też zegar do mierzenia ciśnienia - zamówiony i kolejne koszta ale cóż poradzić.
hehe wiadomo że Volvo porządne auto - ale mój już jest trochę zmęczony. Zdecydowałem się go reanimować i przeszedł kapitalny remont silnika ale wyszło jak wyszło. Nie miałem w planie zmieniać auta przez jeszcze przynajmniej rok - inne wydatki - ale chyba w tej sytuacji będę zmuszony bo nie mam za bardzo czasu na czekanie po mechanikach albo grzebanie samemu.Vicia pisze: ↑29 gru 2020, o 22:29Daj spokój ze złomowaniem...jak mi kobita kazała zezłomować albo pozbyć się volviaka to na złość kupiłem drugiego takiego samego bliźniaka i mam dwa!! Bo co jest lepsze od jednego volviaka? Drugi volviak! Co jest lepsze od dwóch volviakow? Trzeci...i tak w kółko.....
Powracając do tematu..podpytaj chłopaków na "forum mechaników" ...tam chłopaki będą w temacie. Pozdro.
Oczywiście nie szukam niczego innego jak Volvo
Wypatrzyłem sobie wstępnie Volvo V70 2.0D w wersji Summum z 2009 r - podjedziemy , zobaczymy