[V40 B4204T3 2003 A/T] UPG kolejny raz

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
SPrzemyslaw
Początkujący
Posty: 67
Rejestracja: 20 sie 2019, o 19:11
Model: v40
Silnik: 1.9TD
moc: 85kW
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Przemyslaw

Re: [V40 B4204T3 2003 A/T] UPG kolejny raz

Post autor: SPrzemyslaw » 14 lut 2021, o 12:18

Powiem tak, pracuje w warsztacie teraz przy osobówkach wcześniej cieżarówkach i to jest podstawowy pomiar przy podejrzeniu głowicy/ uszczelki i nigdzie nie napisałem żeby dmuchać przez świece :DDD haha tak nawet nie myślałem, że ktoś pomyśli po prostu wykręcasz je po to by na kolejny dzień sprawdzić na, którym cylindrze pojawia się woda :DD. Wyraźnie napisane, że nabijamy ciśnienie w układ chłodzenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
salom
Debeściak
Posty: 230
Rejestracja: 5 cze 2017, o 21:41
Model: V 40
Silnik: 1,9 TD
moc: 85 KW
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Krzysztof

Re: [V40 B4204T3 2003 A/T] UPG kolejny raz

Post autor: salom » 14 lut 2021, o 12:30

Masz rację, nie czytałem Twojego postu ze zrozumieniem, moja wina,przepraszam za niedokładne pisanie o problemie.

Awatar użytkownika
savage
Debeściak
Posty: 172
Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
Model: s40
Silnik: 2.0
moc: 2.0
Rocznik: 136
Skąd jesteś?: Grodzisk
imię: Zdzislaw

Re: [V40 B4204T3 2003 A/T] UPG kolejny raz

Post autor: savage » 17 lut 2021, o 15:42

Tuleja pęknięta na 99%. 1% pozostaje na głowice bo może przy planowaniu nie sprawdzili szczelności.
Jak odpala na 3 gary z rana to już jest słabo. Planowali blok mówisz? czyli cały silnik był wytargany z auta?

Awatar użytkownika
yngwie
Posty: 9
Rejestracja: 9 lis 2020, o 17:42
Model: V40
Silnik: 2.0T4
moc: 200
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Krzysiek

Re: [V40 B4204T3 2003 A/T] UPG kolejny raz

Post autor: yngwie » 20 lut 2021, o 15:51

No blok był wyciągany z auta, tak jak pisałem wymieniali też pierścienie na tulejach. Właśnie tego najbardziej się boje, że olali temat pękniętych tulej i złożyli samochód do kupy. W poniedziałek auto wraca do mechanika, ale przecież nie przyzna się do winy, a drugi raz auta robić już nie zamierzam...

Awatar użytkownika
yngwie
Posty: 9
Rejestracja: 9 lis 2020, o 17:42
Model: V40
Silnik: 2.0T4
moc: 200
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Krzysiek

Re: [V40 B4204T3 2003 A/T] UPG kolejny raz

Post autor: yngwie » 8 mar 2021, o 10:24

Cały czas czekam na diagnozę mechanika, jakoś mu się bardzo nie spieszy. Z tego co zrozumiałem, jak na aucie jest założona turbina i podpięte chłodzenie to na kolektorze i na turbinie powiedział że widać płyn chłodniczy. Bez turbiny podobno tego problemu nie ma, miał jeszcze robić testy na turbinie z odpiętym chłodzeniem. Stąd moje pytanie - czy CO2 może dostawać się z turbiny do układu chłodzenia, czy jest to raczej niemożliwe? Turbinę rok temu niby właściciel regenerował, ale gwarancja nie jest ważna bo karty gwarancyjnej warsztat który to robił nie wypełnił.

Awatar użytkownika
SPrzemyslaw
Początkujący
Posty: 67
Rejestracja: 20 sie 2019, o 19:11
Model: v40
Silnik: 1.9TD
moc: 85kW
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Przemyslaw

Re: [V40 B4204T3 2003 A/T] UPG kolejny raz

Post autor: SPrzemyslaw » 10 kwie 2021, o 13:02

Nie masz turbiny chłodzonej cieczą. Plyn chlodniczy leci przez komore spalania (uszczelka pod glowica), peknieta glowica to wyzej gdzies moze byc pęknięcie, tuleja moze peknieta. Trzeba zdjac glowice .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”