[V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Post autor: ELI » 20 maja 2014, o 21:30

No to nie mam pomysłu na tę przypadłość :-(

sikor8
Volvo Fan
Posty: 994
Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:47
Model: V40
Silnik: 1.9DI (D4192T2)
moc: 95KM (70KW)
Rocznik: 1999
wiek: 23
Skąd jesteś?: Tsp/Lbn
imię: Grzesiek

Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Post autor: sikor8 » 20 maja 2014, o 21:54

może zaślepka egr przepaliła się i wali na zawór....u mnie po zaślepieniu auto całkiem inaczej się zbiera :crazy:
Obrazek
Obrazek

Zapraszam do mojej galerii!Obrazek

_________________
MODY:
- Egr OFF
W planach:
- Wtryski AFN
- MBC
- Wycięcie kata

Awatar użytkownika
ganji
Debeściak
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2014, o 11:37
Model: V40
Silnik: 1.9 TD
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
imię: Artur

Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Post autor: ganji » 21 maja 2014, o 18:05

A masz rację, sprawdze te zaślepke.

Gts
Zaawansowany
Posty: 80
Rejestracja: 24 sty 2014, o 22:58
Model: V40
Silnik: 1,9TD 90KM
Rocznik: 1998
wiek: 21
Skąd jesteś?: Wejherowo
imię: Grzegorz
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Post autor: Gts » 21 maja 2014, o 20:49

ganji pisze:Także już auto pod domem. Przyczyną były :

Nieoryginalny i za słabo dociśnięty wężyk na przelewce uszkodził wtrysk, który cały czas się zapowietrzał i został wymieniony oraz wymieniona została cieknąca podstawa filtra. Ustawił kąt wtrysku, przejrzał wszysco, co tam jeszcze mógł i całość za 380z także nie jest źle, a przynajmniej moge już normlanie odpalać i jeździć.
Widzę że jesteś z zachodniopomorskiego... pewnie mechanik też... :(
Ale dzięki Ci dobry człowieku za info! Teraz muszę poszukać mechanika, który się nie obrazi jak mu przyjadę i powiem o co bym go prosił, aby sprawdził...
Tak dodam jeszcze że ostatnio byłem u mechanika (z cyklu przejeżdżam sobie i wjadę z problemem), co prawda nie zdążyłem powiedzieć mu jaki silnik mam, ale auto stało z 6-7 kroków od kolesia i sobie klekotało... usłyszałem że to coś z aparatem zapłonowym :D :D :D :D :D
Fotografia ślubna... i nie tylko.
http://www.fotoastra.pl" onclick="window.open(this.href);return false; / http://www.facebook.com/FotoAstra" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ganji
Debeściak
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2014, o 11:37
Model: V40
Silnik: 1.9 TD
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
imię: Artur

Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Post autor: ganji » 22 maja 2014, o 19:56

Ja jeszcze w weekend biore się za sprawdzenie uszczeki EGR i znalazłem dziś tutorial dziadka. Fajnie opisane. Przycięty EGR też tam jest, oraz jak to ustrojstwo sprawdzić, takze zapowiada się ciekawa robota.

CENZURA*

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Post autor: RIPPER » 22 maja 2014, o 21:23

Nie Reklamuj nam Gumi landi :omg:

Znamy ją
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Post autor: ELI » 23 maja 2014, o 07:19

jeżeli chodzi o zaślepienie, to jest poradnik ;)

http://v40.info.pl/viewtopic.php?f=69&t ... pienie+egr" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Post autor: Extradd » 23 maja 2014, o 09:10

Właśnie będę wysłać Goblinowi blachę z kwasa.

Wysłane z Tapatalka
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Post autor: ELI » 23 maja 2014, o 09:15

Extradd pisze:Właśnie będę wysłać Goblinowi blachę z kwasa.
u mnie twój kwasik sprawuje się idealnie :doping

Awatar użytkownika
ganji
Debeściak
Posty: 114
Rejestracja: 9 mar 2014, o 11:37
Model: V40
Silnik: 1.9 TD
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
imię: Artur

Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...

Post autor: ganji » 23 maja 2014, o 19:04

Zaślepka jest ok, ale odczepiłem wężyk z EGR i zaślepiłem króciec egr i wężyk. No pierwsze odczucia na +, jakby lepiej sie zbierłą od dołu ale może to sugestia także później jeszcze się przejade i zobacze jak to jest na prawdę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”