[V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
No to nie mam pomysłu na tę przypadłość
-
- Volvo Fan
- Posty: 994
- Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:47
- Model: V40
- Silnik: 1.9DI (D4192T2)
- moc: 95KM (70KW)
- Rocznik: 1999
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Tsp/Lbn
- imię: Grzesiek
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
może zaślepka egr przepaliła się i wali na zawór....u mnie po zaślepieniu auto całkiem inaczej się zbiera
Zapraszam do mojej galerii!
_________________
MODY:
- Egr OFF
W planach:
- Wtryski AFN
- MBC
- Wycięcie kata
-
- Debeściak
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2014, o 11:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 TD
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
- imię: Artur
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
A masz rację, sprawdze te zaślepke.
-
- Zaawansowany
- Posty: 80
- Rejestracja: 24 sty 2014, o 22:58
- Model: V40
- Silnik: 1,9TD 90KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Wejherowo
- imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
Widzę że jesteś z zachodniopomorskiego... pewnie mechanik też...ganji pisze:Także już auto pod domem. Przyczyną były :
Nieoryginalny i za słabo dociśnięty wężyk na przelewce uszkodził wtrysk, który cały czas się zapowietrzał i został wymieniony oraz wymieniona została cieknąca podstawa filtra. Ustawił kąt wtrysku, przejrzał wszysco, co tam jeszcze mógł i całość za 380z także nie jest źle, a przynajmniej moge już normlanie odpalać i jeździć.
Ale dzięki Ci dobry człowieku za info! Teraz muszę poszukać mechanika, który się nie obrazi jak mu przyjadę i powiem o co bym go prosił, aby sprawdził...
Tak dodam jeszcze że ostatnio byłem u mechanika (z cyklu przejeżdżam sobie i wjadę z problemem), co prawda nie zdążyłem powiedzieć mu jaki silnik mam, ale auto stało z 6-7 kroków od kolesia i sobie klekotało... usłyszałem że to coś z aparatem zapłonowym
Fotografia ślubna... i nie tylko.
http://www.fotoastra.pl" onclick="window.open(this.href);return false; / http://www.facebook.com/FotoAstra" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotoastra.pl" onclick="window.open(this.href);return false; / http://www.facebook.com/FotoAstra" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Debeściak
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2014, o 11:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 TD
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
- imię: Artur
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
Ja jeszcze w weekend biore się za sprawdzenie uszczeki EGR i znalazłem dziś tutorial dziadka. Fajnie opisane. Przycięty EGR też tam jest, oraz jak to ustrojstwo sprawdzić, takze zapowiada się ciekawa robota.
CENZURA*
CENZURA*
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
Nie Reklamuj nam Gumi landi
Znamy ją
Znamy ją
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
jeżeli chodzi o zaślepienie, to jest poradnik
http://v40.info.pl/viewtopic.php?f=69&t ... pienie+egr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://v40.info.pl/viewtopic.php?f=69&t ... pienie+egr" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
Właśnie będę wysłać Goblinowi blachę z kwasa.
Wysłane z Tapatalka
Wysłane z Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
u mnie twój kwasik sprawuje się idealnieExtradd pisze:Właśnie będę wysłać Goblinowi blachę z kwasa.
-
- Debeściak
- Posty: 114
- Rejestracja: 9 mar 2014, o 11:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 TD
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: zachodniopomorskie
- imię: Artur
Re: [V40; 1.9TD; 90KM; 98'] Po odpaleniu.... Zgasł...
Zaślepka jest ok, ale odczepiłem wężyk z EGR i zaślepiłem króciec egr i wężyk. No pierwsze odczucia na +, jakby lepiej sie zbierłą od dołu ale może to sugestia także później jeszcze się przejade i zobacze jak to jest na prawdę.