[S40 2.0T T3] problem z mbc
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 mar 2021, o 19:33
- Model: S40
- Silnik: 2.0t
- moc: 163km
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Rzaska
- imię: Slawek
[S40 2.0T T3] problem z mbc
Witam,
Podłączyłem dzisiaj MBC do żółtego wężyka od BCs, czyli idzie BCs - MBC - westgate. Mbc ustawione na najmniejsze doładowanie a i tak ładuje tyle ile fabryka turbo daje. Jak się zakręci zawór mocniej, to dmuchając w niego i tak nie jest szczelny, w jednym króćcu jest dziura atmosferyczna. MBC pro perfekt. Co może być przyczyną mojego problemu?
Podłączyłem dzisiaj MBC do żółtego wężyka od BCs, czyli idzie BCs - MBC - westgate. Mbc ustawione na najmniejsze doładowanie a i tak ładuje tyle ile fabryka turbo daje. Jak się zakręci zawór mocniej, to dmuchając w niego i tak nie jest szczelny, w jednym króćcu jest dziura atmosferyczna. MBC pro perfekt. Co może być przyczyną mojego problemu?
-
- Turysta
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 lis 2020, o 18:45
- Model: V40
- Silnik: 2.0T B4204T3
- moc: 163
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Morr
- imię: Slawomir
Re: [S40 2.0T T3] problem z mbc
MBC montuje się zamiast BCS-a.
Ja u siebie założyłem ostatnio tego samego MBC według opisu z forum i działa jak powinien.
Wcześniej oczywiście sprawdziłem szczelność dolotu i gruszki turbo.
Ja u siebie założyłem ostatnio tego samego MBC według opisu z forum i działa jak powinien.
Wcześniej oczywiście sprawdziłem szczelność dolotu i gruszki turbo.
-
- Turysta
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 mar 2021, o 19:33
- Model: S40
- Silnik: 2.0t
- moc: 163km
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Rzaska
- imię: Slawek
Re: [S40 2.0T T3] problem z mbc
Niestety nie mam dostępu do poradników. Nie chcę pisać offtopa żeby ubić 20 postów. A co zrobiłeś z bcsem? Wypiales go? Czy został podłączony?
-
- Turysta
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 lis 2020, o 18:45
- Model: V40
- Silnik: 2.0T B4204T3
- moc: 163
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Morr
- imię: Slawomir
Re: [S40 2.0T T3] problem z mbc
W BCS-ie zostaje niebieski przewód i kostka. Odpinasz żółty i czerwony i zakładasz kawałek rurki żeby zrobić "mostek" w BCS-ie. Żółty i czerwony podpinasz pod MBC. Żółty idzie do bocznego króćca MBC a czerwony do tego po przeciwnej stronie pokrętła. Lakonicznie trochę napisane ale w razie czego mogę wstawić fotkę wieczorem obrazującą co i jak.
-
- Turysta
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 mar 2021, o 19:33
- Model: S40
- Silnik: 2.0t
- moc: 163km
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Rzaska
- imię: Slawek
Re: [S40 2.0T T3] problem z mbc
MBC mam już podpięte, zastanawiałem się co z BCSem. Czyli w bcsie poprostu łączę dwa króćce bez węża za pomocą wężyka i tyle?
BTW. Jaki masz silnik? Ile dmuchasz?
BTW. Jaki masz silnik? Ile dmuchasz?
-
- Turysta
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 lis 2020, o 18:45
- Model: V40
- Silnik: 2.0T B4204T3
- moc: 163
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Morr
- imię: Slawomir
Re: [S40 2.0T T3] problem z mbc
Dokładnie tak, łączysz je ze sobą żeby był "obieg zamknięty" a wężyk niebieski zostawiasz tak jak był wpięty w BSC-ie.Czyli w bcsie poprostu łączę dwa króćce ....... za pomocą wężyka
Ja mam silnik B4204T3 i fabrycznie turbo u mnie dmucha około 0.6 bara a ustawiłem 0,8 - 0,9 i jest fajnie.
-
- Turysta
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 mar 2021, o 19:33
- Model: S40
- Silnik: 2.0t
- moc: 163km
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Rzaska
- imię: Slawek
Re: [S40 2.0T T3] problem z mbc
A jaki masz wskaźnik? Mi wskaźnik pokazuje 0.5 bara, a w ELM pokazuje 0.95 bar. Nie wiem któremu wierzyć..
-
- Turysta
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 lis 2020, o 18:45
- Model: V40
- Silnik: 2.0T B4204T3
- moc: 163
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Morr
- imię: Slawomir
Re: [S40 2.0T T3] problem z mbc
Ja mam AUTO GAUGE MD CARBON: AT0117 zapewne jakiś chińczyk. U mnie sprawa doładowania/podciśnienia wygląda tak że na biegu jałowym podciśnienie pokazuje około 0.6-0.7 a podczas jazdy schodzi do 0.8 jak auto samo hamuje silnikiem nie dodając gazu. Natomiast doładowanie dochodzi obecnie do 0.9 bara ale nie sprawdzałem na ELM.
Na ELM sprawdzałem podciśnienie i wskazanie prawie pokrywa się z zegarem. Różnica jest bodajże 0,1bara
Na ELM sprawdzałem podciśnienie i wskazanie prawie pokrywa się z zegarem. Różnica jest bodajże 0,1bara
-
- Zaawansowany
- Posty: 95
- Rejestracja: 1 sie 2020, o 15:04
- Model: V40
- Silnik: 2.0 t4
- moc: 200
- Rocznik: 2002
- wiek: 31
- Skąd jesteś?: Czestochowa
- imię: Konrad
Re: [S40 2.0T T3] problem z mbc
Podejmę się troszkę do tematu Panowie jak wam wstaje TURBO z mbc od samego dołu czy od 2500-3000 ? Dmucham 1 bar I od 3000 jest takie jeb...cie że w fotel wciska. Tak ma być czy ma wstawać wcześniej?
-
- Turysta
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 mar 2021, o 19:33
- Model: S40
- Silnik: 2.0t
- moc: 163km
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Rzaska
- imię: Slawek
Re: [S40 2.0T T3] problem z mbc
Mi wstaje gdzieś koło 2.5-2.8k. Przy dmuchaniu 0.7 wywala błąd oczekujący o za dużym ciśnieniu doładowania