[V40 1.8 2001] Pęknięty transponder immobilizera. Co zrobić? Szukam rozwiązań lub magika z okolic Wrocławia
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 cze 2021, o 10:41
- Model: V40
- Silnik: 1.8 122
- moc: Km
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Slavek
[V40 1.8 2001] Pęknięty transponder immobilizera. Co zrobić? Szukam rozwiązań lub magika z okolic Wrocławia
Cześć,
Jestem w dość nieprzyjemnej sytuacji. Zgubiłem (ale tak na śmierć - szukałem wszędzie po 10000 razy) klucz do mojego V40. Drugi klucz, niestety ma mocno zniszczoną obudowę i w związku z tym uszkodzony mechanicznie transponder immobilizera (odłupany jeden róg). Jestem w stanie otworzyć samochód, ale odpalić już oczywiście się nie da.
Próbowałem naprawić transponder - z moich obserwacji wynika, że odłamany był róg, w którym znajdowała się tylko część anteny. Niestety, mimo, że po kilku godzinach z mikroskopem i lutownicą udało mi się połączyć urwaną część anteny z dalszą częścią przewodu w obudowie transpondera, auto dalej świeci kontrolką immobilizera i nie pozwala się odpalić.
Oczywiście czytałem tematy na tym i różnych innych forach dotyczących podobnych problemów, jednak większość z nich była dość stara i być może informacje w nich zawarte są już nieaktualne lub istnieją jakieś nowe metody. Dowiedziałem się, że istnieją trzy opcje:
1. Zakup komputera, modułu immobilizera, stacyjki i kluczyka od innego egzemplarza V40 z tym samym silnikiem i przełożenie wszystkiego (ten pomysł jest o tyle problematyczny, że trzeba by było przełożyć też zamek w drzwiach kierowcy i w klapie bagażnika).
2. Znalezienie sposobu lub magika, który potrafi zablokować/zlikwidować immobilizer całkowicie.
3. Dorobienie kluczyka (przy tej opcji nie jestem pewny, czy da się to zrobić kiedy nie posiadam klucza ze sprawnym transponderem).
Tutaj pytanie do was - która opcja będzie według was najtańsza/najsensowniejsza? Czy zna ktoś kogoś w okoliach Wrocławia, kto byłby w stanie zrealizować opcję 2 lub 3 za jakieś ludzkie pieniądze?
Z góry dzięki za pomoc i sugestie.
Jestem w dość nieprzyjemnej sytuacji. Zgubiłem (ale tak na śmierć - szukałem wszędzie po 10000 razy) klucz do mojego V40. Drugi klucz, niestety ma mocno zniszczoną obudowę i w związku z tym uszkodzony mechanicznie transponder immobilizera (odłupany jeden róg). Jestem w stanie otworzyć samochód, ale odpalić już oczywiście się nie da.
Próbowałem naprawić transponder - z moich obserwacji wynika, że odłamany był róg, w którym znajdowała się tylko część anteny. Niestety, mimo, że po kilku godzinach z mikroskopem i lutownicą udało mi się połączyć urwaną część anteny z dalszą częścią przewodu w obudowie transpondera, auto dalej świeci kontrolką immobilizera i nie pozwala się odpalić.
Oczywiście czytałem tematy na tym i różnych innych forach dotyczących podobnych problemów, jednak większość z nich była dość stara i być może informacje w nich zawarte są już nieaktualne lub istnieją jakieś nowe metody. Dowiedziałem się, że istnieją trzy opcje:
1. Zakup komputera, modułu immobilizera, stacyjki i kluczyka od innego egzemplarza V40 z tym samym silnikiem i przełożenie wszystkiego (ten pomysł jest o tyle problematyczny, że trzeba by było przełożyć też zamek w drzwiach kierowcy i w klapie bagażnika).
2. Znalezienie sposobu lub magika, który potrafi zablokować/zlikwidować immobilizer całkowicie.
3. Dorobienie kluczyka (przy tej opcji nie jestem pewny, czy da się to zrobić kiedy nie posiadam klucza ze sprawnym transponderem).
Tutaj pytanie do was - która opcja będzie według was najtańsza/najsensowniejsza? Czy zna ktoś kogoś w okoliach Wrocławia, kto byłby w stanie zrealizować opcję 2 lub 3 za jakieś ludzkie pieniądze?
Z góry dzięki za pomoc i sugestie.
-
- Volvo Fan
- Posty: 5651
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 1.8 2001] Pęknięty transponder immobilizera. Co zrobić? Szukam rozwiązań lub magika z okolic Wrocławia
Kilka lat temu w Świdnicy dorabialem transponder do s40, co prawda mam przedlifta ale juz ze zmiennym kodem. Myślę że twojego polfta gość tez by ogarnął. Do dorobienia transpondera go potrzebuje tylko z samochodu moduł immobilizera.
-
- Turysta
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 cze 2021, o 10:41
- Model: V40
- Silnik: 1.8 122
- moc: Km
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Slavek
Re: [V40 1.8 2001] Pęknięty transponder immobilizera. Co zrobić? Szukam rozwiązań lub magika z okolic Wrocławia
Brzmi super. Pamiętasz mniej-więcej jakie koszty?
-
- Volvo Fan
- Posty: 5651
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 1.8 2001] Pęknięty transponder immobilizera. Co zrobić? Szukam rozwiązań lub magika z okolic Wrocławia
Ja mialem w dobrej cenie bo to znajomy znajomego. Trudno mi powiedzieć jaka byla wtedy normalna cena a jaka jest teraz.
W Lesznie kiedyś dowiadywałem się to koszt dorobienia całego kluczyka to 280 zł i samochód gość potrzebuje na godzinę.
Zadzwoń i sie dowiedz.
Jak dobrze pamietam to w Świdnicy był to punkt w Hali Targowej.
W Lesznie kiedyś dowiadywałem się to koszt dorobienia całego kluczyka to 280 zł i samochód gość potrzebuje na godzinę.
Zadzwoń i sie dowiedz.
Jak dobrze pamietam to w Świdnicy był to punkt w Hali Targowej.
-
- Debeściak
- Posty: 552
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 00:20
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Piotr
Re: [V40 1.8 2001] Pęknięty transponder immobilizera. Co zrobić? Szukam rozwiązań lub magika z okolic Wrocławia
Jakiś czas temu dorobiłem sam transponder za 100 lub 150 zł. interes z dorobieniem kluczyka kosztowałby 250 zł. gościu potrzebował moduł immo który jest pod kierownicą. dwie godziny czekania i temat ogarnięty. lokalizacja gd
-
- Turysta
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 cze 2021, o 10:41
- Model: V40
- Silnik: 1.8 122
- moc: Km
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Slavek
Re: [V40 1.8 2001] Pęknięty transponder immobilizera. Co zrobić? Szukam rozwiązań lub magika z okolic Wrocławia
Super, dobrze wiedzieć, że da się to zrobić za pomocą samego modułu immobilizera, bo to znaczy że nie będę musiał holować auta ani wymontowywać stu modułów. Napisałem do kilku ludzi ogłaszających się na olx, że dorabiają kluczyki z immobilizerem z zapytaniem o cenę. Dam znać, co dalej. Na pewno taka informacja się komuś w przyszłości na forum przyda.
-
- Debeściak
- Posty: 552
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 00:20
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Piotr
Re: [V40 1.8 2001] Pęknięty transponder immobilizera. Co zrobić? Szukam rozwiązań lub magika z okolic Wrocławia
Jak będziesz robił to i tak na odległość to podam gdzie ja robilem: Auto Klucze Gdańsk ul.Piekarnicza
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 1.8 2001] Pęknięty transponder immobilizera. Co zrobić? Szukam rozwiązań lub magika z okolic Wrocławia
Dwa lata temu za wyczyszczenie kodu w sterowniku silnika, chciali ode mnie 250 zł. Może warto iść w tą stronę. Tych samochodów i tak już nikt nie kradnie. Nie pamiętam tylko czy pytałem w Żurawinie czy w Żernikach wrocławskich
-
- Turysta
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 cze 2021, o 10:41
- Model: V40
- Silnik: 1.8 122
- moc: Km
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Slavek
Re: [V40 1.8 2001] Pęknięty transponder immobilizera. Co zrobić? Szukam rozwiązań lub magika z okolic Wrocławia
Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc i zainteresowanie. Udało się załatwić sprawę za 220zł. Pan nawet przyjechał i zrobił wszystko na miejscu. Musiałem tylko wymontować moduł immobilizera. Znalazłem go wydzwaniając do wszystkich ogłaszających się we Wrocławiu i wybierając tego, który zaproponował najniższą cenę. Jeśli ktoś by kiedyś potrzebował dostać kontakt to zapraszam na priv. Jeszcze raz wszystkim dzięki. Niesamowicie mnie cieszy, że to forum jeszcze nie umarło tak, jak więszkość innych i ktoś tu jeszcze wchodzi. Temat można zamknąć.