[s40 v40] Światła do jazdy dziennej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
[s40 v40] Światła do jazdy dziennej
W związku z tym, że mam lampy przednie w idealnym stanie (ori Hella H7), nie chciałbym ich wypalić jeżdżąc cały czas na mijania.
Zacząłem się więc zastanawiać nad dołożeniem świateł do jazdy dziennej... Odrzuca mnie jednak wygląd tego rozwiązania (widać, że to jakiś szczep a nie oryginał).
Drugim rozwiązaniem jest moduł, dzięki któremu światła drogowe świecą jako dzienne (np. 30% mocy) - wygląda jak oryginał, jednak w Polsce jest to nielegalne -> http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich ... 18039.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Macie jakieś doświadczenie?
Zacząłem się więc zastanawiać nad dołożeniem świateł do jazdy dziennej... Odrzuca mnie jednak wygląd tego rozwiązania (widać, że to jakiś szczep a nie oryginał).
Drugim rozwiązaniem jest moduł, dzięki któremu światła drogowe świecą jako dzienne (np. 30% mocy) - wygląda jak oryginał, jednak w Polsce jest to nielegalne -> http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich ... 18039.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Macie jakieś doświadczenie?
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Światła do jazdy dziennej
według mnie to jedyne sensowne rozwiązanie, bo światła do jazdy dziennej to wygląda okropnie.
Widziałem na drogach kilka razy samochody z czymś takim, więc chyba niebiescy nie czepiają się tak strasznie do tego, ale jak przyjdzie co do czego to chyba i dowód mogą zabrać.
Widziałem na drogach kilka razy samochody z czymś takim, więc chyba niebiescy nie czepiają się tak strasznie do tego, ale jak przyjdzie co do czego to chyba i dowód mogą zabrać.
-
- Friend
- Posty: 294
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 13:59
- Model: v70
- Silnik: B5202S
- moc: 126
- Rocznik: 1998
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Kraków
- imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Światła do jazdy dziennej
1`niebieski może sie przyczepic że jedziesz na swiatlach drogowych a ty udasz blondynke i przełączysz na mijania - niesprawność pojazdu niewykryta dowód pozostaje u właścicielaqdlatyNH pisze:według mnie to jedyne sensowne rozwiązanie, bo światła do jazdy dziennej to wygląda okropnie.
Widziałem na drogach kilka razy samochody z czymś takim, więc chyba niebiescy nie czepiają się tak strasznie do tego, ale jak przyjdzie co do czego to chyba i dowód mogą zabrać.
2`próbujesz przekonać niebieskiego do skandynawskiej wersji swojego pojazdu i że tak jest fabrycznie (będzie łatwiej bo nasze auta istotnie są skandynawskiego pochodzenia)
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Światła do jazdy dziennej
ja osobiście wrzuciłem te światełka do jazdy dziennej, światło nie jest "rzucane" z diody tylko z lustra jak w lampach i świecą bardzo dobrze
wrzuciłem je w miejsce halogenów (jedyna opcja jak dla mnie)
mam już je X lat i wtedy kosztowały mnie 450pln, do tej pory nie miałem z nimi żadnego problemu, mają homologację więc policja i przeglądy nie są mi groźne....
tak będzie wyglądać w volvo z modułem
wrzuciłem je w miejsce halogenów (jedyna opcja jak dla mnie)
mam już je X lat i wtedy kosztowały mnie 450pln, do tej pory nie miałem z nimi żadnego problemu, mają homologację więc policja i przeglądy nie są mi groźne....
jak trafisz na służbistę to żadne wymówki nie przejdą, ostatnio znajomy tak stracił DR autka...cosi pisze:1`niebieski może sie przyczepic że jedziesz na swiatlach drogowych a ty udasz blondynke i przełączysz na mijania - niesprawność pojazdu niewykryta dowód pozostaje u właściciela
2`próbujesz przekonać niebieskiego do skandynawskiej wersji swojego pojazdu i że tak jest fabrycznie (będzie łatwiej bo nasze auta istotnie są skandynawskiego pochodzenia)
tak będzie wyglądać w volvo z modułem
-
- Friend
- Posty: 294
- Rejestracja: 16 kwie 2013, o 13:59
- Model: v70
- Silnik: B5202S
- moc: 126
- Rocznik: 1998
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Kraków
- imię: Tomek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Światła do jazdy dziennej
ELIMINATOR pisze:
jak trafisz na służbistę to żadne wymówki nie przejdą, ostatnio znajomy tak stracił DR autka...
jak trafisz na służbiste to nawet w samochodzie który z fabryki wyjechal cos znajdzie
p.s. czy twoje światla do jazdy dziennej dają idealnie biale światlo czy błękitne tak jak wszystkie pozostałe --- jak trafisz na służbiste .....
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Światła do jazdy dziennej
no właśnie zależy na kogo się trafi... fakt, że ja bym się pokusił o taki moduł gdybym myślał o światłach do jazdy dziennej. Na pewno dużo lepiej to wygląda, nie urażając nikogo kto ma jakiekolwiek światła do jazdy dziennej
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Światła do jazdy dziennej
zgadza się, ale tu nie będzie się długo męczyłcosi pisze:jak trafisz na służbiste to nawet w samochodzie który z fabryki wyjechal cos znajdzie
tak jest białecosi pisze:p.s. czy twoje światla do jazdy dziennej dają idealnie biale światlo czy błękitne tak jak wszystkie pozostałe
jak to zawsze piszę, gusta i guściki... jakbym miał halogeny to nie ma innego miejsca na światła dzienne(jedyne słuszne), teraz jakbym miał kupować to okrągłeqdlatyNH pisze: nie urażając nikogo kto ma jakiekolwiek światła do jazdy dziennej
http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dzie ... 85127.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: Światła do jazdy dziennej
Potwierdzam , miałem te dzienne Philipsa w poprzednim aucie i świecą bardzo dobrze .
Ja u siebie nie mam gdzie dziennych zapodać żeby to wiochą nie zalatywało .
Co do wersji skandynawskiej tam świecą nie długie a mijania właśnie na zredukowanym napięciu . W starym fordzie tak miałem fabrycznie . w obwodzie żarówek był rezystor 0,5 oma dużej mocy dodatkowo przykręcony do przedniego pasa celem chłodzenia . mijania się świeciły nieco słabiej zawsze i wszędzie . na noc włączałem mijania i zaczynały świecić mocniej . takie rozwiązanie było w scorpio i mondeo . żadne druciarstwo tylko wersja na skandynawię . różnica polegała jeszcze na tym że na kloszu w sekcji lampy mijania było oznaczenie RL . Oznaczenie straciłem bo wymieniłem masakrycznie wypiaskowane klosze na nowe EU . ale nikt nigdy nie przyczepił się .
Ja u siebie nie mam gdzie dziennych zapodać żeby to wiochą nie zalatywało .
Co do wersji skandynawskiej tam świecą nie długie a mijania właśnie na zredukowanym napięciu . W starym fordzie tak miałem fabrycznie . w obwodzie żarówek był rezystor 0,5 oma dużej mocy dodatkowo przykręcony do przedniego pasa celem chłodzenia . mijania się świeciły nieco słabiej zawsze i wszędzie . na noc włączałem mijania i zaczynały świecić mocniej . takie rozwiązanie było w scorpio i mondeo . żadne druciarstwo tylko wersja na skandynawię . różnica polegała jeszcze na tym że na kloszu w sekcji lampy mijania było oznaczenie RL . Oznaczenie straciłem bo wymieniłem masakrycznie wypiaskowane klosze na nowe EU . ale nikt nigdy nie przyczepił się .
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: Światła do jazdy dziennej
Tak właśnie miał kolega w Saabie.Pyszczek pisze: Co do wersji skandynawskiej tam świecą nie długie a mijania właśnie na zredukowanym napięciu . W starym fordzie tak miałem fabrycznie . w obwodzie żarówek był rezystor 0,5 oma dużej mocy dodatkowo przykręcony do przedniego pasa celem chłodzenia . mijania się świeciły nieco słabiej zawsze i wszędzie . na noc włączałem mijania i zaczynały świecić mocniej . takie rozwiązanie było w scorpio i mondeo . żadne druciarstwo tylko wersja na skandynawię . różnica polegała jeszcze na tym że na kloszu w sekcji lampy mijania było oznaczenie RL . Oznaczenie straciłem bo wymieniłem masakrycznie wypiaskowane klosze na nowe EU . ale nikt nigdy nie przyczepił się .
Więc może zamiast podłączyć ten sterownik do drogowych, podłączyć go do mijania?
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Światła do jazdy dziennej
To nie jest głupi pomysl. Widzialem, ze w jakichś audi z serii Q tak bylo zrobione. Podejrzewam, że tam to bylo seryjnie zrobione. Taki pomysl nawet mnie sie zaczyna podobać
Nadaję z Tapatalk'a
Nadaję z Tapatalk'a