Witam volvo s40 98 rocznik 2.0pb/lpg, mam problem z odpalaniem na benzynie. W zimne dni odpala od strzała, w ciepłe dni kręci nawet 10 sekund, ale jak silnik jest już nagrzany, to pali od strzała, jak próbuję odpalić na samym gazie to po 2 sekundach go łapie ale gaśnie, po czym od razu odpala na benzynie, problem pojawia się szczególnie teraz jak mamy wysokie temperatury powyżej 20 na świeżym powietrzu, odpalenie samochodu to tragedia. Próbowałem zakręcić butlę i wydusić cały gaz, nic to nie dało, świece wymieniłem na nowe, rozrusznik raz kręci szybko raz wolno, ale jak napisałem wyżej jak mam noc poniżej 5 stopni to rano odpala bez zarzutu, filtr paliwa wymieniony na nowy, akumulator nowy.
Samochód ogólnie chodzi lepiej w zimne dni, oraz deszczowe.
Próba podpięcia go pod komputer też mi nie bardzo pomogła, próbowałem go podpiąć pod 4 różne komputery, w tym VAG przez vol-fcr, oraz delphi. Problem polega na tym, że zczyta mi np błędy z zegarów czy sprawdzi abs, natomiast gdy próbuje dobić się do silnika - nie widzi go, totalnie, widzi tylko że jest zapłon ale tak jakby miał wrażenie że komputer jest ale silnika nie ma.
Nie wiem co to może być, już powoli się z tym składam.
[S40 1998 2.0 136KM] Odpalanie w ciepłe dni i ecu
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 372
- Rejestracja: 18 gru 2017, o 04:39
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Rybnik
- imię: Pawel
Re: [S40 1998 2.0 136KM] Odpalanie w ciepłe dni i ecu
Witam.Desann12 pisze: ↑9 cze 2020, o 18:54Witam volvo s40 98 rocznik 2.0pb/lpg, mam problem z odpalaniem na benzynie. W zimne dni odpala od strzała, w ciepłe dni kręci nawet 10 sekund, ale jak silnik jest już nagrzany, to pali od strzała, jak próbuję odpalić na samym gazie to po 2 sekundach go łapie ale gaśnie, po czym od razu odpala na benzynie, problem pojawia się szczególnie teraz jak mamy wysokie temperatury powyżej 20 na świeżym powietrzu, odpalenie samochodu to tragedia. Próbowałem zakręcić butlę i wydusić cały gaz, nic to nie dało, świece wymieniłem na nowe, rozrusznik raz kręci szybko raz wolno, ale jak napisałem wyżej jak mam noc poniżej 5 stopni to rano odpala bez zarzutu, filtr paliwa wymieniony na nowy, akumulator nowy.
Samochód ogólnie chodzi lepiej w zimne dni, oraz deszczowe.
Próba podpięcia go pod komputer też mi nie bardzo pomogła, próbowałem go podpiąć pod 4 różne komputery, w tym VAG przez vol-fcr, oraz delphi. Problem polega na tym, że zczyta mi np błędy z zegarów czy sprawdzi abs, natomiast gdy próbuje dobić się do silnika - nie widzi go, totalnie, widzi tylko że jest zapłon ale tak jakby miał wrażenie że komputer jest ale silnika nie ma.
Nie wiem co to może być, już powoli się z tym składam.
Coś wymyśliłeś od czasu założenia tematu.
Jeśli chodzi o podpięcie pod komputer to mam ten sam problem. Mam V40 też z 1998 roku- silnik B4184S 1731 cm 115 KM bez LPG. U mnie sterownik silnika to Fenix 5.1. Z tego co do tej pory się dowiedziałem to można się z nim połączyć programem DDT2000, dedykowanym do Renault. W Megane I generacji był taki sterownik montowany. Ja na dniach będę próbował coś zdziałać tym programem. Nie jest on w języku polskim więc lekko nie będzie.
A tak odnośnie problemów z odpalaniem to mogą być m.in. spowodowane "zalewaniem" przez np. nieprawidłowe wartości podawane przez czujnik temperatury płynu, czujnik temperatury powietrza dolotowego.
-
- Turysta
- Posty: 37
- Rejestracja: 4 gru 2019, o 15:34
- Model: v40
- Silnik: B4204T3
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Anglia
- imię: Grzegorz
Re: [S40 1998 2.0 136KM] Odpalanie w ciepłe dni i ecu
Na pierwszy rzut oka wyglądana problemy z czujnikiem temperatury silnika albo przepływką