[v40 2.0t 98r] Brak/nieliniowe oddawanie mocy

Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
max939
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2019, o 21:27
Model: V40
Silnik: 2.0T
moc: 160KM
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Podkarpackie
imię: Maksymilian

Re: [v40 2.0t 98r] Brak/nieliniowe oddawanie mocy

Post autor: max939 » 4 wrz 2021, o 13:24

Yaro pisze:
3 wrz 2021, o 21:00
Gdyby była dziura w dolocie nie szedł by tak nisko w podciśnienie.
A z ciekawości co oznacza lpg wyregulowane pod benzynę? Są tematy jak pięknie lpg potrafi rozjechać mapę pb. Może watro polatać jakiś czas na samym pb?
I sprawdź może gruchę przy turbinie czy się nie przycina.

Gruszka chodzi dobrze, bardziej może być problem jej regulacji.

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: [v40 2.0t 98r] Brak/nieliniowe oddawanie mocy

Post autor: Yaro » 4 wrz 2021, o 18:45

max939 pisze:
4 wrz 2021, o 13:24
Yaro pisze:
3 wrz 2021, o 21:00
Gdyby była dziura w dolocie nie szedł by tak nisko w podciśnienie.
A z ciekawości co oznacza lpg wyregulowane pod benzynę? Są tematy jak pięknie lpg potrafi rozjechać mapę pb. Może watro polatać jakiś czas na samym pb?
I sprawdź może gruchę przy turbinie czy się nie przycina.

Gruszka chodzi dobrze, bardziej może być problem jej regulacji.
To może kup najtańsze MBC, wywal elektryczne sterowanie i ustaw ręcznie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
max939
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2019, o 21:27
Model: V40
Silnik: 2.0T
moc: 160KM
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Podkarpackie
imię: Maksymilian

Re: [v40 2.0t 98r] Brak/nieliniowe oddawanie mocy

Post autor: max939 » 4 wrz 2021, o 22:14

Yaro pisze:
4 wrz 2021, o 18:45
To może kup najtańsze MBC, wywal elektryczne sterowanie i ustaw ręcznie.
A nie będzie wtedy efektu samego wstawania turbo przy niskim obciążeniu (taki jak jest po odpięciu przewodu od gruszki) ?

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: [v40 2.0t 98r] Brak/nieliniowe oddawanie mocy

Post autor: Yaro » 9 wrz 2021, o 06:10

Nie będzie. Z a to możesz podnieść ciśnienie doładowania. Poczytaj, są na forum tematy z tym związane.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
max939
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2019, o 21:27
Model: V40
Silnik: 2.0T
moc: 160KM
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Podkarpackie
imię: Maksymilian

Re: [v40 2.0t 98r] Brak/nieliniowe oddawanie mocy

Post autor: max939 » 9 wrz 2021, o 08:53

Yaro pisze:
9 wrz 2021, o 06:10
Nie będzie. Z a to możesz podnieść ciśnienie doładowania. Poczytaj, są na forum tematy z tym związane.
Mbc zamówiony :yeah A przyczyna szarpania i braku mocy raczej będą świece, bo na niższych obciążeniach też zaczęło szarpać

Awatar użytkownika
max939
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2019, o 21:27
Model: V40
Silnik: 2.0T
moc: 160KM
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Podkarpackie
imię: Maksymilian

Re: [v40 2.0t 98r] Brak/nieliniowe oddawanie mocy

Post autor: max939 » 17 wrz 2021, o 03:58

Obecnie w aucie zmieniona przepływka, świece i przewody. Szarpanie na wolnych ustało, ale przy doładowaniu nadal występuje i to dość odczuwalne. Podczas budowania boostu auto w moim odczuciu jedzie jeszcze gorzej niż na samym podciśnieniu. Ma ktoś jakies pomysły co jeszcze można sprawdzić ?

Awatar użytkownika
max939
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2019, o 21:27
Model: V40
Silnik: 2.0T
moc: 160KM
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Podkarpackie
imię: Maksymilian

Re: [v40 2.0t 98r] Brak/nieliniowe oddawanie mocy

Post autor: max939 » 19 wrz 2021, o 12:43

max939 pisze:
17 wrz 2021, o 03:58
Obecnie w aucie zmieniona przepływka, świece i przewody. Szarpanie na wolnych ustało, ale przy doładowaniu nadal występuje i to dość odczuwalne. Podczas budowania boostu auto w moim odczuciu jedzie jeszcze gorzej niż na samym podciśnieniu. Ma ktoś jakies pomysły co jeszcze można sprawdzić ?
Problem rozwiązany, niedopięty był przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa przez co auto nie miało paliwa przy doładowaniu, a dodatkowo łapało lewe powietrze co pokazywała przepływka. Dziękuję bardzo za wszystkie pomocne sugestie i zainteresowanie tematem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”