Witajcie, tak jak jest napisane w tytule, mam pytanie „Czy Volvo S40 2.4 (oczywiście manual, docelowo z LPG) jest dalej dobrym pomysłem pod względem opłacalności?”
Od niedawna podoba mi się model S40 i chciałbym takie autko do jazdy na co dzień, do pracy jako taxi, uber czy inne tam, a czasami pojechać nim za granice na jakiś wypad i nie martwić się o to, że się coś w nim wywali.
Wstępnie wyczytałem, że silniki 2.4 bez turbo są najlepszą opcją do gazowania. Aczkolwiek jeśli ktoś ma lepszy silnik do gazowania, też chętnie wezmę pod uwagę. Chciałbym się też dowiedzieć czy są jakieś mankamenty w S40, na które warto zwrócić uwagę.
Dodam, że będę celować w modele ze z przebiegiem od 200 do 350 tys przebiegu.
(na część z pytań odpowiedział mi google, ale chciałbym zasięgnąć opinii posiadaczy tych wdzięcznych aut pozdrawiam)
Volvo S40 2.4 czy w 2023/2024 jest jeszcze opłacalnym zakupem ?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 gru 2023, o 08:15
- Model: S40
- Silnik: 2.4
- moc: 140
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Myslowice
- imię: Wojcieh
-
- Volvo Fan
- Posty: 4539
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Volvo S40 2.4 czy w 2023/2024 jest jeszcze opłacalnym zakupem ?
Przedlift, to nie do końca dobra opcja ale polift już tak. Te silniki przy odpowiednim serwisie wytrzymują minimum 700 tys km.Oczywiście nie tyczy się to osprzętu silnika.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 11 sie 2023, o 16:41
- Model: s40
- Silnik: 2,0T
- moc: 200km
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Jaca
Re: Volvo S40 2.4 czy w 2023/2024 jest jeszcze opłacalnym zakupem ?
Polift oczywiście z 2.4 - świetny motor.
Dodam jeszcze, że 2.4 bez turbo + gaz to idealna opcja
Dodam jeszcze, że 2.4 bez turbo + gaz to idealna opcja