Chcę kupić V40 LPG
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 11:19
- Model: brak
- Silnik: brak
- Rocznik: 0
- Skąd jesteś?: Polski
- imię: Jan
Chcę kupić V40 LPG
Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum. Chciałbym rozpocząć moją przygodę z V40 no i od jakiegoś czasu już interesuje się kupnem V40 w gazie. Interesuje mnie aby auto jeżdziło z pkt A do pkt B i przy tym cieszyło moje oczy. Przyspieszenie od 0-100 ma dla mnie mniejsze znaczenie więc nie szukam 200KM "potworów". Chciałbym aby miało klimę no i gaz dla tańszej jazdy. Nie wiem za bardzo jaki silnik wybrać czy 1.8 czy 2.0
Jak do tej pory rzuciły mi się dwa autka:
http://olx.pl/oferta/volvo-v40-sekwencj ... 5840eb1ce4" onclick="window.open(this.href);return false;
oraz
http://olx.pl/oferta/volvo-v40-bogata-w ... 5840eb1ce4" onclick="window.open(this.href);return false;
w pierwszym właściciel powiedział, że rozrząd do zrobienia, tak to wszystko działa i jest okej. W drugim natomiast rozrząd już zrobiony wsiadać i jechać.
I teraz moje pytania:
-któy wg was jest lepszy, a może odpóścić sobie obydwa i szukać innego
-czy relingi można dołożyć do V40? (wstępnie już wiem że się da)
- na co zwracać uwagę przy kupnie auta?jakieś takie bolączki dla tych modeli?
- jaki jest orientacyjny koszt wymiany rozrządu?
kwota jaką dysponuję to 5500zł dlatego nie szukam czegoś młodszego. z góry dziękuję za odpowiedzi
Jak do tej pory rzuciły mi się dwa autka:
http://olx.pl/oferta/volvo-v40-sekwencj ... 5840eb1ce4" onclick="window.open(this.href);return false;
oraz
http://olx.pl/oferta/volvo-v40-bogata-w ... 5840eb1ce4" onclick="window.open(this.href);return false;
w pierwszym właściciel powiedział, że rozrząd do zrobienia, tak to wszystko działa i jest okej. W drugim natomiast rozrząd już zrobiony wsiadać i jechać.
I teraz moje pytania:
-któy wg was jest lepszy, a może odpóścić sobie obydwa i szukać innego
-czy relingi można dołożyć do V40? (wstępnie już wiem że się da)
- na co zwracać uwagę przy kupnie auta?jakieś takie bolączki dla tych modeli?
- jaki jest orientacyjny koszt wymiany rozrządu?
kwota jaką dysponuję to 5500zł dlatego nie szukam czegoś młodszego. z góry dziękuję za odpowiedzi
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Chcę kupić V40 LPG
1. wygląda ładnie na zdjęciach, oprócz tylnego zderzaka który nie siedzi w zaczepach
2. też na zdjęciach wygląda ładnie, ale lampa z przodu-lewa ma pęknięte szkło,nie ma prawego obrysu oraz dokładki zderzaka z przodu i dokładek progów(wygląda jak taczka ), możliwe, że progi były wymieniane......
co do wyboru silnika osobiście wybrałbym 2.0- spalanie takie jak w 1.8, a silniczek zdecydowanie żwawszy i mniej awaryjny. Co do bolączek to obejrzyj dobrze progi, błotniki przód oraz maskę przy grillu czy nie ma rudej, jak na masce nie ma rudej to oznacza ze prawdopodobnie już była malowana ...
2. też na zdjęciach wygląda ładnie, ale lampa z przodu-lewa ma pęknięte szkło,nie ma prawego obrysu oraz dokładki zderzaka z przodu i dokładek progów(wygląda jak taczka ), możliwe, że progi były wymieniane......
co do wyboru silnika osobiście wybrałbym 2.0- spalanie takie jak w 1.8, a silniczek zdecydowanie żwawszy i mniej awaryjny. Co do bolączek to obejrzyj dobrze progi, błotniki przód oraz maskę przy grillu czy nie ma rudej, jak na masce nie ma rudej to oznacza ze prawdopodobnie już była malowana ...
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Chcę kupić V40 LPG
1.8 135KM
2.0 125KM
What the fuck 2.0 ma chyba coś 140KM a 1.8 powinien mieć 115
Eli kupując za taką kasę ktoś będzie patrzyć na rdzę?
Ja bym brał 2.0 bo ten silnik jak dla mnie to jest wręcz kopia uturbionych jednostek S/V40
2.0 125KM
What the fuck 2.0 ma chyba coś 140KM a 1.8 powinien mieć 115
Eli kupując za taką kasę ktoś będzie patrzyć na rdzę?
Ja bym brał 2.0 bo ten silnik jak dla mnie to jest wręcz kopia uturbionych jednostek S/V40
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Chcę kupić V40 LPG
tylko 2.0 mocniejszy i spalanie nie wiele wieksze a jedzie
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Chcę kupić V40 LPG
Też bym sie skłaniał ku 2.0. 1.8 słabiutkie jest, a jak trafisz na GDI to szkoda gadać. Jeśli chodzi o rdze, to tak jak pisał Dominik, cudów bym sie z blacha nie spodziewał, ale szukać nie zaszkodzi
Relingi da sie spokojnie dołożyć, zajmuje to ok 15 min.
Nadaję z Tapatalka
Relingi da sie spokojnie dołożyć, zajmuje to ok 15 min.
Nadaję z Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Chcę kupić V40 LPG
domin, każda wada usterka wiąże się ze zbijaniem kasy z autka, ale fakt za te pieniążki....Extradd pisze:Eli kupując za taką kasę ktoś będzie patrzyć na rdzę?
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 11:19
- Model: brak
- Silnik: brak
- Rocznik: 0
- Skąd jesteś?: Polski
- imię: Jan
Re: Chcę kupić V40 LPG
No niestety nie naciągnę bardziej budżetu, może za rok lub dwa będę się zastanawiał nad zmianą na nowszy model.
Jeszcze mam pytanie co do rozrządu. Jaki jest mniej więcej koszt wymiany rozrządu? (Poznaniu jeśli ktoś się orientuje)
Dziś będę jechał obejrzeć te 2.0 litry z pierwszego ogłoszenia
Jeszcze mam pytanie co do rozrządu. Jaki jest mniej więcej koszt wymiany rozrządu? (Poznaniu jeśli ktoś się orientuje)
Dziś będę jechał obejrzeć te 2.0 litry z pierwszego ogłoszenia
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Chcę kupić V40 LPG
Ja w 2.0T jak wymieniałem, to z robocizną chyba wyszło mnie ok 900 zł, zależy ile robociznę Ci policzą.
Nadaję z Tapatalka
Nadaję z Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Chcę kupić V40 LPG
Ceny części tez są bardzo rozbieżne.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Chcę kupić V40 LPG
kupowałem rozrząd na hydraulicznym napinaczu komplet robiony przez INA + pompa jakaś niemiecka za 450 zł
wymiana to myślę że start do 300 zł choć tu pracy jest sporo to w wyposarzonym warsztacie jedna osoba zrobiła by 2 auta za dniówkę
Mi z Dominikiem udało się przewalić wałki od 11 - 18:30 ? jakoś tak a jeszcze jak bym nie zawalił z tym plastikiem to 1.h dało by się odjąć ,,,
co do rdzy to patrz na progi ranty drzwi maskę ...
Kolega ma v40 i ma zdrowiutką jedynie maska mu poleciała ale fura z Hiszpanii
wymiana to myślę że start do 300 zł choć tu pracy jest sporo to w wyposarzonym warsztacie jedna osoba zrobiła by 2 auta za dniówkę
Mi z Dominikiem udało się przewalić wałki od 11 - 18:30 ? jakoś tak a jeszcze jak bym nie zawalił z tym plastikiem to 1.h dało by się odjąć ,,,
co do rdzy to patrz na progi ranty drzwi maskę ...
Kolega ma v40 i ma zdrowiutką jedynie maska mu poleciała ale fura z Hiszpanii
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K