Pomoc w kupnie V40
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: Pomoc w kupnie V40
B4184S2 taki typ silnika. Jest to jednostka Volvo.
Tu masz podane wszystkie typy jakie były montowane w S/V40 I-gen
Ten z ogłoszenia ma 122kM stąd wprowadzanie ludzi w błąd bo silnik z Mitsu ma 125kM.
Cóż czasami ludzie nie wiedzą co sprzedają
Tu masz podane wszystkie typy jakie były montowane w S/V40 I-gen
Ten z ogłoszenia ma 122kM stąd wprowadzanie ludzi w błąd bo silnik z Mitsu ma 125kM.
Cóż czasami ludzie nie wiedzą co sprzedają
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 mar 2017, o 13:23
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 125
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Piaseczno
- imię: Pawel
Re: Pomoc w kupnie V40
To dlaczego na innych stronach od VIN wyświetla że ten silnik ma 116 kucyków
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: Pomoc w kupnie V40
Bo to są złe strony. Albo patrzysz B4184S - on ma 115 kucy.PawelN pisze:To dlaczego na innych stronach od VIN wyświetla że ten silnik ma 116 kucyków
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 mar 2017, o 13:23
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 125
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Piaseczno
- imię: Pawel
Re: Pomoc w kupnie V40
Kurcze i już jestem głupi bo nie wiem jaki tam się okaże silnik czy Gdi czy 122 czy 116 konny ale jeśli najbardziej wiarygodne jest to co umieścił Yaro to bedzie 116 koników. Proszę zajrzeć na tą strone http://baza.edpol.pl:8080/partscatalogu ... 20&b=01514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Debeściak
- Posty: 423
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 16:02
- Model: V40
- Silnik: 1.9TD - D4192T4
- moc: 102KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Krzysztof
Re: Pomoc w kupnie V40
No ale skoro jest silnik B4184S2 to w instrukcji z 2002r wychodzi że to 90 kW 122 KM
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 mar 2017, o 13:23
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 125
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Piaseczno
- imię: Pawel
Re: Pomoc w kupnie V40
To dobrze bo w tej bazie internetowej silników co podałem wyżej wychodziło ze 116 Pb/Cng Blue Fuel tak samo jak z polskich stron z odkodowaniem Vinu też jest ze to 116 Blue Fuel
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: Pomoc w kupnie V40
PawelN, chłopie, wbiłeś na forum wielbicieli marki... ba konkretnego modelu! Rozkminiają tu jak wymienić KAŻDĄ część w samochodzie, jak samodzielnie dokładać wiązki i doposażać auta w fabryczne i nie fabryczne komponenty... a w przypadku silnika robisz śledztwo jak z podstawówki.
Jeśli podałeś prawidłowy VIN to auto wyszło z fabryki z silnikiem B4184S2, który ma 122 koni.
Wiec jeszcze raz (jeśli VIN się zgadza):
- tak fabrycznie był tam silnik B4184S2 - fabrycznie maił 122 konie. Co jest fizycznie pod maską? Nie wiadomo bo zdjęć nie ma.
- tak była tam skrzynia francuska - awaryjna, ale bez tragedii.
Edit:
Co do 116 koni: Czy auto do którego podałeś link ma CNG?
Edit2:
Ocenzurowałem się, bo mnie poniosło.
Jeśli podałeś prawidłowy VIN to auto wyszło z fabryki z silnikiem B4184S2, który ma 122 koni.
Wiec jeszcze raz (jeśli VIN się zgadza):
- tak fabrycznie był tam silnik B4184S2 - fabrycznie maił 122 konie. Co jest fizycznie pod maską? Nie wiadomo bo zdjęć nie ma.
- tak była tam skrzynia francuska - awaryjna, ale bez tragedii.
Edit:
Co do 116 koni: Czy auto do którego podałeś link ma CNG?
Edit2:
Ocenzurowałem się, bo mnie poniosło.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 mar 2017, o 13:23
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 125
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Piaseczno
- imię: Pawel
Re: Pomoc w kupnie V40
Według zapewnień przez telefon to nie ma, jutro sprawdzę osobiście i przepraszam że Pana zdenerwowałem.
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Pomoc w kupnie V40
Chłopaki spokojnie, każdy ma prawo mieć wątpliwości PanelN, to co podał Ci Yaro jest w 100% wiarygodne, bo jest z programu diagnostycznego. Nie musiałeś tego wiedzieć, a na stronach zdarzają się błędy. Może ktoś do tego V przekłada silnik, a może zaokrąglił liczbę koni. Tak ludzie też robią. Zweryfikuj jutro i daj znać co i jak.
P.s. nie panujemy sobie tutaj. Każdy jest równy
P.s. nie panujemy sobie tutaj. Każdy jest równy
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: Pomoc w kupnie V40
Na Pana to trzeba mieć pieniądze albo wygląd, więc się nie wygłupiajPawelN pisze:Według zapewnień przez telefon to nie ma, jutro sprawdzę osobiście i przepraszam że Pana zdenerwowałem.
Co do zdenerwowania, to nie zdenerwowałeś mnie, tylko popłynąłem - niesłusznie, dlatego się ocenzurowałem.
Co do CNG - to na bank by o tym wspomniał (to zasilanie gazem coś jak LPG). Chodziło mi o to że w linku tym który podałeś, na czwartej pozycji masz B4184S2 z noPB i tam masz napisane 122 konie. 116 koni masz owszem B4184S2 ale zasilany CNG i noPB.
Co do samej aukcji:
- esp - tego nie ma na 100%
- "Autem można wracać na kołach do domu ważne oc" - kłamstwo zalatujące jednak handlarzem.
- "Auto sprowadziłem prywatnie osobiście na kołach od granicy" - to tez wydaje się być nieprawdą, ponieważ ma atrapy blach (gdyby jednak to były prawdziwe blachy, to z tego co wiem to powinien być na innych blachach).
Zorientuj się czy umowę kupna-sprzedaży będziesz miał z tym gościem, czy z niemcem (czy tam innym pośrednikiem) - wtedy w razie czego gość umywa ręce i nie masz możliwości dochodzenia od niego roszczeń.
Ostatnie pytanie o skrzynie biegów - niestety nie są to wieczne konstrukcje (mowa o francuskich, na miejscu poznasz po tym, że wsteczny masz obok 1 - i żeby wrzuciś ów wsteczny musisz podnieść pierścień.) Najczęściej siadają tulejki, u mnie np. przy 240 tyś klęknęły najprawdopodobniej synchronizatory (1 biegu), ale po regulacji i wymianie tulejek, stan się nie pogarsza więc da się jeździć. Tak więc do tego co będzie do roboty, musisz ocenić na miejscu sam.