Witam,
zastanawiam się nad zakupem V40 - stki 2.0 (bez turbo), rok produkcji 2000 i późniejsze ( jeśli mam dobre informacje to po liftingu).
Jaki budżet jest potrzebny, żeby kupić coś sensownego? Czy jest w ogóle sens kupować 2.0 bez turbo? Największe bolączki tych modeli?
Na olx znalazłem coś takiego:
https://www.olx.pl/oferta/volvo-2004-v4 ... b45a1bf249
Może ktoś oglądał?
Jest to mój pierwszy post na forum, więc za wszelkie błędy z góry przepraszam.
Kupno V40
-
- Zaawansowany
- Posty: 70
- Rejestracja: 5 wrz 2017, o 22:10
- Model: V40
- Silnik: B 4184 S2
- moc: 90KW
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Sandomierz
- imię: Adam
Re: Kupno V40
Samochód po zdjęciach nic dodać nic ująć ale opis trochę przebajerowany .
Co on posiada oprócz skóry , klimatyzacji , klamek w chromie . Jak był by na bogato to na kokpicie nie było by zaślepek a przyciski funkcyjne .bardzo bogata wersja wyposażenia
-
- Administrator
- Posty: 1231
- Rejestracja: 14 lip 2019, o 14:12
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136KM
- Rocznik: 2004
- wiek: 44
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Janek
Re: Kupno V40
apropos tego co widać na zdjęciach: Klima jest z 'ręczną' nastawą ciepło zimno, brak DSA i grzanych foteli. Bez relingów na dachu. Elektryczne tylko przednie szyby. Max wyposażenia toto nie jest. Zależy co komu potrzebne. Można z tym żyć
Na tylnym zderzaku chyba widać czujniki cofania? Chyba dołożone.
Za to siedzenia w dobrym stanie. Zwłaszcza siedzenie kierownika.
Osobiście mam taki, 2.0 wolnossak. Bez turbo = jedna rzecz mniej do zepsucia.
Czy jest sens kupować? Zależy jaki masz oczekiwany styl jazdy.
pozdrawiam
JD
JD
-
- Debeściak
- Posty: 113
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 19:17
- Model: v40
- Silnik: 1,9
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Edi
Re: Kupno V40
Do opinii powyżej dodam że też brak tempomatu, a w trasie bardzo się przydaje. Wersja "nie za bogata" ale jeśli przebieg rzeczywisty to cena według mnie nie jest wysoka.
P.S. Fotel kierowcy chyba był wymieniany bo wygląda lepiej niż ten pasażera;)
P.S. Fotel kierowcy chyba był wymieniany bo wygląda lepiej niż ten pasażera;)
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 cze 2020, o 10:52
- Model: V40
- Silnik: 2.0
- moc: 136
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Ciechanow
- imię: Wojciech
Re: Kupno V40
Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi. Mam jeszcze parę pytań:
1. Lepiej kupić od razu bogatszą wersję czy kupić golasa i w przyszłości "dołożyć" rzeczy typu grzane fotele lub elektryka z tyłu?
2. W ogóle czy jest możliwe "dołożenie" takich rzeczy w miarę przystępny sposób?
3. Czy duża różnica jest między 1.8 ( chyba 122 km) a 2.0 (136 km). Chciałbym uniknąć wrażenia, że to nie jedzie
4. A może lepszą opcją będzie diesel 1.9 (115 km) ? Dużo jest ogłoszeń z tym silnikiem
Volvo ma służyć jako daily car. Nie oczekuję, że będzie to samochód rajdowy ale dobrze jest mieć trochę mocy w zapasie pod nogą.
1. Lepiej kupić od razu bogatszą wersję czy kupić golasa i w przyszłości "dołożyć" rzeczy typu grzane fotele lub elektryka z tyłu?
2. W ogóle czy jest możliwe "dołożenie" takich rzeczy w miarę przystępny sposób?
3. Czy duża różnica jest między 1.8 ( chyba 122 km) a 2.0 (136 km). Chciałbym uniknąć wrażenia, że to nie jedzie
4. A może lepszą opcją będzie diesel 1.9 (115 km) ? Dużo jest ogłoszeń z tym silnikiem
Volvo ma służyć jako daily car. Nie oczekuję, że będzie to samochód rajdowy ale dobrze jest mieć trochę mocy w zapasie pod nogą.
-
- Administrator
- Posty: 1231
- Rejestracja: 14 lip 2019, o 14:12
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136KM
- Rocznik: 2004
- wiek: 44
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Janek
Re: Kupno V40
Jeśli masz potrzebę na bogato, celuj od razu w taka opcję. Będzie taniej i szybciej niż robienie "dokładki", i mniej użerania się z niektórymi sprawami. Dokładki są naprawdę dla pasjonatów.
Tak jest możliwe, ale jest różny stopień upierdliwości z różnymi rzeczami. Zwykle brak tych dodatkowych kabli we wiązkach (w polift na pewno), i trzeba przeciągać sobie samemu.
pozdrawiam
JD
JD