(S40 d4192t3 2000) brak luzów w układzie kierowniczym
: 18 mar 2022, o 21:23
Dawno nie zakładałem tematu
Mam problem w S40 2000r.Mianowicie czuje strasznie wszystkie nierówności na kierownicy ,całe ręce pracują ,kierownica się obraca raz w lewo,a raz w prawo. Na prostej drodze czasem ściąga ,wygląda na to ,że brak luzów w układzie kierowniczym,a z tego co wiem musi być dopuszczalny nawet nowe samochody mają jest to bardzo męcząca jazda nie wiem czy to wina ustawienia zbieżności.Ciśnienie w oponach ok ,nowe wahacze ,stabilizatory itp.Może ktoś coś podpowie. Poniżej treść z jednej strony ......
Należy jednak pamiętać, że nie można całkowicie wyeliminować luzów. Wpływają one bezpośrednio na opory ruchu, a ponadto w układzie kierowniczym pozbawionym luzu każdy, nawet niewielki ruch kierownicy przenosiłby się na koła powodując ich skręt. Kierowca miałby więc kłopoty ze swobodnym utrzymaniem ruchu po prostej.
Mam problem w S40 2000r.Mianowicie czuje strasznie wszystkie nierówności na kierownicy ,całe ręce pracują ,kierownica się obraca raz w lewo,a raz w prawo. Na prostej drodze czasem ściąga ,wygląda na to ,że brak luzów w układzie kierowniczym,a z tego co wiem musi być dopuszczalny nawet nowe samochody mają jest to bardzo męcząca jazda nie wiem czy to wina ustawienia zbieżności.Ciśnienie w oponach ok ,nowe wahacze ,stabilizatory itp.Może ktoś coś podpowie. Poniżej treść z jednej strony ......
Należy jednak pamiętać, że nie można całkowicie wyeliminować luzów. Wpływają one bezpośrednio na opory ruchu, a ponadto w układzie kierowniczym pozbawionym luzu każdy, nawet niewielki ruch kierownicy przenosiłby się na koła powodując ich skręt. Kierowca miałby więc kłopoty ze swobodnym utrzymaniem ruchu po prostej.