Strona 1 z 1

[V40 B4184S 1997] Amory/Sprężyny

: 20 maja 2022, o 22:37
autor: Vicia
Witam Szanowne grono użytkowników wyżej wymienionych modeli tej oto marki. :beer:
Z racji tego że jestem na etapie zbierania klamotów na tylnią oś zatrzymałem się na sprężynach tylnich w mojej volvecie...
Prześledził ja już w szukajce wszystkie 4 strony i znalazłem jeden temat który pasował pod moje oczekiwania ale... Był zbyt mało zadowalający dlatego postanowił em utworzyć nowy....
Większość części kupuje w sklepie Draken i w koszyczku już siedzą nowe dwie poduchy, tylbie amorki firmy Sachs i sprezyny też tylnie "monroła" mam pytanie czy to dobre zestawienie. Chodzi mi głównie o sprężyny bo w opisie jest mało informacji na ten temat czy są utwardzane/ wzmacniane jakie wymiary itp.
Mam już zamontowaną Instalacje eLpEge i butle w kole .. mam zamiar jeszcze zamontować Hak ...więc zależy mi by to jakoś stało i wyglądało.
Z racji tego że cały tył mam do wymiany więc wywalam wszystko wstawiam nowe plus konserwacja może spawanie, zobaczę.
Te monroły to będą dobre?? Co byście polecili? Pozdrawiam...

Re: [V40 B4184S 1997] Amory/Sprężyny

: 27 maja 2022, o 21:56
autor: boloate
Witaj, powiedz mi co dla ciebie znaczy stało? Czy chcesz żeby auto było tyłem podwyższone czy żeby miało fabryczny wygląd (poziom)?
Jeśli chcesz mieć wyżej to kup tzw. wzmacniane one są ciut twardsze ale głównie są dłuższe, jak dla mnie wygląda to potem kiepsko ale jeżeli twój wóz będzie słózyl jako ciężarówka to ok. Jeśli fabryczny wygląd to kup lesfjord'sy i napewno będziesz zadowolony pod każdym względem.

Re: [V40 B4184S 1997] Amory/Sprężyny

: 28 maja 2022, o 21:09
autor: Vicia
Cześć! ..
O te "stanie' to chodzi mi żeby tak nie siadło np przy pełnej butli gazu i jeszcze jak kto z tyłu usiądzie.
Czytałem o tych lesjoforsach ale jakoś nie przekonały mnie..więc ostatecznie tak jak pisałem zakupiłem amory Sachs i sprezyny monroła z Drakena,...co będzie zobaczymy.

Re: [V40 B4184S 1997] Amory/Sprężyny

: 1 cze 2022, o 21:22
autor: dawid.kisiel
Sprężyny polecam wzmaciane. Sam popełniłem błąd i założyłem do swojego zwykłe (amory i sprzężyny przód Sachs, sprężyny tył KYB) i tył siedzi niżej niż przód z nowymi amorami i sprężynami. Za to w drugim V40 były wzmacniane TRW z amorami i tam przy pełnej butli gazu dalej trzymał poziom