[S40 1.8 2001 122 km] Stuki przy ruszaniu i hamowaniu
: 25 lip 2020, o 09:48
Witam
Przeglądałem różne fora i tematy w tym także i to dodam, ze nie tylko tematy volvo ale na żadnym nie znalazłem informacji na temat mojego problemu.
Od paru tygodni borykam się z problemem stukania ( strzałów) przy
A) ruszaniu ostrzejszym
B) hamowaniu ( początkowa i końcowa faza )
C) parkowanie na skręconych kołach
D) Powolne przejeżdżanie przez nierówności
E) zjeżdżanie z krawężnika wzniesienia itd
Strzał/ stuk słychać w kabinie i na zewnątrz słychać po obu stronach i w dodatku na podłodze
Co zostało zrobione
SKP ( zero luzów nic nie znaleźli )
Wymieniłem
( po każdej z napraw kompletnie zero roznicy )
- poduszki silnika, skrzyni Na febi
- przegub lewy na skf ( w planach prawy) wewnętrzne nie maja luzów do tego wszystko smarowałem mimo ze osłony były całe
- łączniki stabilizatora meyle
- gumy oraz obejmy stabilizatora na stalowe
- wachacz lewy lemforder
- sworzeń wachacza prawy lemforder
- końcówki drążków kierowniczych febi
- klocki hamulcowe trw
- poduszki amortyzatorow Z łożyskami i sprężyny maja Ok 20 tys km Sprężyny kayaba
- olej w skrzyni plus ( MOs2 )
-gumy belki
-kompletny wydech od kolektora ( robiłem sam ale luzów nie ma żeby stukał o coś )
Przy skręcaniu kierownica stuków nie ma tylko jak ruszam przod/tył
Czego nie zrobiłem to wymiana drążków kierowniczych od maglownicy ...
Czy ktoś byłby w stanie doradzić co mogę sprawdzić/zrobić bo już na prawdę nerwów mi brakuje ?
Mechanik polecił wymianę tych gum stabilizatora Wiec robiłem to 2 razy ale nadal zero reakcji
Nie wiem czy mi się wydawało czy to przypadek ale po zmianie kół na kilkanaście km byl spokój
Najgorsze jest to, że hamuje gwałtownie ze 100 i potrafi konkretnie walnąc potem ruszam i tak samo a czasem jest tak ze hamuje ruszam i nic (tylko ze już rzadko) ...
Przeglądałem różne fora i tematy w tym także i to dodam, ze nie tylko tematy volvo ale na żadnym nie znalazłem informacji na temat mojego problemu.
Od paru tygodni borykam się z problemem stukania ( strzałów) przy
A) ruszaniu ostrzejszym
B) hamowaniu ( początkowa i końcowa faza )
C) parkowanie na skręconych kołach
D) Powolne przejeżdżanie przez nierówności
E) zjeżdżanie z krawężnika wzniesienia itd
Strzał/ stuk słychać w kabinie i na zewnątrz słychać po obu stronach i w dodatku na podłodze
Co zostało zrobione
SKP ( zero luzów nic nie znaleźli )
Wymieniłem
( po każdej z napraw kompletnie zero roznicy )
- poduszki silnika, skrzyni Na febi
- przegub lewy na skf ( w planach prawy) wewnętrzne nie maja luzów do tego wszystko smarowałem mimo ze osłony były całe
- łączniki stabilizatora meyle
- gumy oraz obejmy stabilizatora na stalowe
- wachacz lewy lemforder
- sworzeń wachacza prawy lemforder
- końcówki drążków kierowniczych febi
- klocki hamulcowe trw
- poduszki amortyzatorow Z łożyskami i sprężyny maja Ok 20 tys km Sprężyny kayaba
- olej w skrzyni plus ( MOs2 )
-gumy belki
-kompletny wydech od kolektora ( robiłem sam ale luzów nie ma żeby stukał o coś )
Przy skręcaniu kierownica stuków nie ma tylko jak ruszam przod/tył
Czego nie zrobiłem to wymiana drążków kierowniczych od maglownicy ...
Czy ktoś byłby w stanie doradzić co mogę sprawdzić/zrobić bo już na prawdę nerwów mi brakuje ?
Mechanik polecił wymianę tych gum stabilizatora Wiec robiłem to 2 razy ale nadal zero reakcji
Nie wiem czy mi się wydawało czy to przypadek ale po zmianie kół na kilkanaście km byl spokój
Najgorsze jest to, że hamuje gwałtownie ze 100 i potrafi konkretnie walnąc potem ruszam i tak samo a czasem jest tak ze hamuje ruszam i nic (tylko ze już rzadko) ...