Czy wie ktoś jaka jest różnica między standardowym zawieszeniem w półoficjalny a zawieszeniem w wersji sport?
A może ktoś ma założone sprężyny obniżające, jakie to są i jak się na nich jeździ ?
[V40 1.9 dci 2004] sportowe zawieszenie
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 6 lip 2017, o 09:24
- Model: V40
- Silnik: 1.9D
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Tarnow
- imię: Piotr
- Lokalizacja: Tarnów
-
- Zaawansowany
- Posty: 96
- Rejestracja: 21 sie 2017, o 06:13
- Model: V40
- Silnik: 1.9D
- moc: 115
- Rocznik: 2002
- wiek: 32
- Skąd jesteś?: Rzeszow
- imię: Grzesiek
Re: [V40 1.9 dci 2004] sportowe zawieszenie
Ja posiadam wersję Sport z obniżonym przednim zawieszeniem i utwardzonymi amortyzatorami W porównaniu do zwykłego zawieszenia z przedlifta benzynowego
1. Jest wyraźnie twardsze od fabrycznego (Bardziej czuć wszelkie nierówności)
2. Jest bardziej bezpośrednie jeśli chodzi o wyczucie w szczycie zakrętu (Czuć co się dzieje z kołami w zakręcie)
3 Mniej nurkuje przy hamowaniu
4 Większa stabilność przy szybszych zmianach kierunków jazdy
Prowadzenie w wersji Sport bardzo mocno przypomina jazdę analogiczną Alfą Romeo 156 1.9 JTD ale mimo wszystko bardziej komfortowe niż E46 na gwincie TA Technix. Fabryczne zawieszenie to bardziej jednak w stronę Laguny II (Więcej komfortu, gorsze wyczucie przyczepności przodu przy wyższych prędkościach bądź na krętej drodze)
1. Jest wyraźnie twardsze od fabrycznego (Bardziej czuć wszelkie nierówności)
2. Jest bardziej bezpośrednie jeśli chodzi o wyczucie w szczycie zakrętu (Czuć co się dzieje z kołami w zakręcie)
3 Mniej nurkuje przy hamowaniu
4 Większa stabilność przy szybszych zmianach kierunków jazdy
Prowadzenie w wersji Sport bardzo mocno przypomina jazdę analogiczną Alfą Romeo 156 1.9 JTD ale mimo wszystko bardziej komfortowe niż E46 na gwincie TA Technix. Fabryczne zawieszenie to bardziej jednak w stronę Laguny II (Więcej komfortu, gorsze wyczucie przyczepności przodu przy wyższych prędkościach bądź na krętej drodze)
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 6 lip 2017, o 09:24
- Model: V40
- Silnik: 1.9D
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Tarnow
- imię: Piotr
- Lokalizacja: Tarnów
Re: [V40 1.9 dci 2004] sportowe zawieszenie
Miałem gwint w swoim to za sztywno, na gładkiej drodze było czuć każda nierówność.. myśle teraz nad sprężynami obniżającymi lub fabrycznymi sprężynami z wersji sport
-
- Zaawansowany
- Posty: 96
- Rejestracja: 21 sie 2017, o 06:13
- Model: V40
- Silnik: 1.9D
- moc: 115
- Rocznik: 2002
- wiek: 32
- Skąd jesteś?: Rzeszow
- imię: Grzesiek
Re: [V40 1.9 dci 2004] sportowe zawieszenie
Niższe serie Bilsteina będą w sam raz (Bilstein B4/B6) Ewentualnie możesz też zrobić własne sprężyny o określonej twardości... (Dajesz fabryczne pod wymiar i prosisz by były grubsze i miały nieco twardszy zakres pracy...pioneer1995 pisze:Miałem gwint w swoim to za sztywno, na gładkiej drodze było czuć każda nierówność.. myśle teraz nad sprężynami obniżającymi lub fabrycznymi sprężynami z wersji sport
Rezerwa taktyczna: V40 2002 1.9D 115KM
Obecne Daily: Astra J ST 2012 1.7 CDTI 125 KM
Obecne Daily: Astra J ST 2012 1.7 CDTI 125 KM