No bo za pierwszym razem im nie wyszło....
-
- Turysta
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 kwie 2017, o 10:28
- Model: S40
- Silnik: 1783 cm3
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Andrzej
No bo za pierwszym razem im nie wyszło....
Kurde musieli zrobić 10 000 000 wersji tego samego samochodu prawda?
Nie mam już siły przegrzebywać miliardy stron szukając części do swojego volvo. Na prawdę już krew mnie zalewa od tego, że kurde niektóre elementy zawieszenia różnią się w modelach produkowanych do 04.2001 i po 04.2001 (odnoszę takie wrażenie przegrzebując katalogi części). Ja mam Volvo z 2001 roku, nie mam kurde pojęcia z którego miesiąca. Mam teraz kilka pierdół do zrobienia i szukam części już 4 dzień, no kurde oszaleję!
Ma ktoś jakiś sensowny katalog z kodami OE części oryginalnych? Tak najlepiej żeby po numerze VIN można było sprawdzić?
Istnieje w ogóle coś takiego? Czy ci Szwedzi sami nie wiedzą jakie części wkładali do jakich modyfikacji?
Nie mam już siły przegrzebywać miliardy stron szukając części do swojego volvo. Na prawdę już krew mnie zalewa od tego, że kurde niektóre elementy zawieszenia różnią się w modelach produkowanych do 04.2001 i po 04.2001 (odnoszę takie wrażenie przegrzebując katalogi części). Ja mam Volvo z 2001 roku, nie mam kurde pojęcia z którego miesiąca. Mam teraz kilka pierdół do zrobienia i szukam części już 4 dzień, no kurde oszaleję!
Ma ktoś jakiś sensowny katalog z kodami OE części oryginalnych? Tak najlepiej żeby po numerze VIN można było sprawdzić?
Istnieje w ogóle coś takiego? Czy ci Szwedzi sami nie wiedzą jakie części wkładali do jakich modyfikacji?
-
- Debeściak
- Posty: 363
- Rejestracja: 22 cze 2017, o 20:56
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 85KW/115KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Szadek
- imię: Radek
Re: No bo za pierwszym razem im nie wyszło....
Podaj VIN i co potrzebujesz, zobaczę co można zrobić
-
- Turysta
- Posty: 38
- Rejestracja: 16 lut 2018, o 12:51
- Model: V40 / V70
- Silnik: 1.8 / 2.3
- moc: 90KW / 250KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 47
- Skąd jesteś?: Zabki
- imię: Mirek
Re: No bo za pierwszym razem im nie wyszło....
nie łam się - mam to samo
tylko z rocznikiem 2000
jedni mówią że przedlift, drudzy że jakiś "przejściowy" - trochę przed, a trochę już po
i niby fachowcy, zawodowi dostawcy części do V nie wiedzą, jakie np amorki mi dobrać, albo jaką lampę reflektora dostarczyć...
aparat i miarka - nie rozstaję się z nimi zbliżając się do mojej v-ki, gdy chcę za coś się zabrać
tylko z rocznikiem 2000
jedni mówią że przedlift, drudzy że jakiś "przejściowy" - trochę przed, a trochę już po
i niby fachowcy, zawodowi dostawcy części do V nie wiedzą, jakie np amorki mi dobrać, albo jaką lampę reflektora dostarczyć...
aparat i miarka - nie rozstaję się z nimi zbliżając się do mojej v-ki, gdy chcę za coś się zabrać
-
- Debeściak
- Posty: 437
- Rejestracja: 7 maja 2014, o 06:23
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Warmia
- imię: Grzegorz
Re: No bo za pierwszym razem im nie wyszło....
Witaj w klubie Trzy dni szukałem sprężyny i nawet po vinie przychodziły nie takie.Ostatecznie wymieniłem obie strony na poliftowe..(amorki,sprężyny i łączniki).Nie wiem czym jest to spowodowane ale strasznie uciążliwe i irytujące zjawisko ...
"Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy "
Mikołaj Gogol
Mikołaj Gogol
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: No bo za pierwszym razem im nie wyszło....
no przełom liftu daje po dupiiiee
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Turysta
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 kwie 2017, o 10:28
- Model: S40
- Silnik: 1783 cm3
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Andrzej
Re: No bo za pierwszym razem im nie wyszło....
YV1VS14K31F778325
Silnik B4184S2
Szukam Łączników stabilizatora L\P przód.
No i to najgorsze to poducha silnika dolna tylna.
Co do poduchy to znalazłem post Yaro poduszka-skrzyni-biegow-t6088-10.html?h ... %20silnika ale te poduszki są do silnika B4284S2
No i przy okazji spytam - ktoś kupował części w sklepie internetowym motoszef (specjalnie nie wklejam linku, żeby nie robić reklamy)
Strasznie tanio mają tam, wg mnie aż za tanio...
Silnik B4184S2
Szukam Łączników stabilizatora L\P przód.
No i to najgorsze to poducha silnika dolna tylna.
Co do poduchy to znalazłem post Yaro poduszka-skrzyni-biegow-t6088-10.html?h ... %20silnika ale te poduszki są do silnika B4284S2
No i przy okazji spytam - ktoś kupował części w sklepie internetowym motoszef (specjalnie nie wklejam linku, żeby nie robić reklamy)
Strasznie tanio mają tam, wg mnie aż za tanio...
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: No bo za pierwszym razem im nie wyszło....
Nie ma czegoś takiego jak B4284s2. W lewym górnym rogu screena masz wyraźnie zapisane że to B4184S2 ze skrzynią M5P.FIR3MAN pisze:ale te poduszki są do silnika B4284S2
Info odnośnie łącznika masz w odpowiednim temacie:
viewtopic.php?f=8&t=4972&view=unread#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turysta
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 kwie 2017, o 10:28
- Model: S40
- Silnik: 1783 cm3
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Andrzej
Re: No bo za pierwszym razem im nie wyszło....
Dzięki,
Czyli reasumując (dla potomnych):
OEM do łącznika stabilizatora: 30884179
OEM do poduszki dół/tył: 30611465
Dzięki wielkie za pomoc, temat można zamykać.
Czyli reasumując (dla potomnych):
OEM do łącznika stabilizatora: 30884179
OEM do poduszki dół/tył: 30611465
Dzięki wielkie za pomoc, temat można zamykać.