[S40 1.9 TDI 2002r] Brak ładowania
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 cze 2021, o 15:43
- Model: s40
- Silnik: 1.9 tdi
- moc: 115 km
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Olsztyn
- imię: Dominik
[S40 1.9 TDI 2002r] Brak ładowania
Pacjent volvo s40 2002 1.9 tdi 115km świecąca kontrolka akumulatora, brak lądowania, alternator chodzi. Co może być przyczyną ?
-
- Administrator
- Posty: 1231
- Rejestracja: 14 lip 2019, o 14:12
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136KM
- Rocznik: 2004
- wiek: 44
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Janek
Re: [S40 1.9 TDI 2002r] Brak ładowania
Jeśli mam zgadywać - alternator, szczotki, ewentualnie regulator. Woltomierz w dłoń i spawdzasz. Jesli to on, to najprosciej będzie Ci kupić cały na podmianę. Możesz ze szrotu, możesz robiony po regeneracji.
Chyba że wybitnie lubisz DIY, to wówczas rozbierasz i wymieniasz co trzeba. Tutoriale są na YT.
Chyba że wybitnie lubisz DIY, to wówczas rozbierasz i wymieniasz co trzeba. Tutoriale są na YT.
pozdrawiam
JD
JD
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 wrz 2020, o 10:13
- Model: V40
- Silnik: 1.9 102
- moc: Km
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Grzegorz
Re: [S40 1.9 TDI 2002r] Brak ładowania
Witam.
Miałem ten problem kilka razy,za każdym razem to były pierścienie na wirnikiu,cewka wewnątrz wirnika ma dwa końce połączene do pierścieni,przy dużym wytarciu pierścieni robi się przerwa, alternator nie ładuje.
Miałem V40 11 lat i wymieniałem alternator że trzy razy zawsze kupowałem używany.
Jak coś to mam sprawny używany z 2003 roku,z dość mało wytartymi pierścieniami i dodatkowo regulator napięcia do zbycia.
Pozdrawiam.
Miałem ten problem kilka razy,za każdym razem to były pierścienie na wirnikiu,cewka wewnątrz wirnika ma dwa końce połączene do pierścieni,przy dużym wytarciu pierścieni robi się przerwa, alternator nie ładuje.
Miałem V40 11 lat i wymieniałem alternator że trzy razy zawsze kupowałem używany.
Jak coś to mam sprawny używany z 2003 roku,z dość mało wytartymi pierścieniami i dodatkowo regulator napięcia do zbycia.
Pozdrawiam.