[v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na biało.
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Początkujący
- Posty: 58
- Rejestracja: 10 lis 2016, o 17:48
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 2004
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Tarnobrzeg
- imię: Mariusz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na bi
To niech ktoś jeszcze o blokach sie wypowie.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 6 wrz 2020, o 12:59
- Model: V40
- Silnik: B4204T5 147KW
- moc: KW
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Dabrowa
- imię: Patryk
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na biało.
Panowie,
więc jak to jest z tym sprawdzeniem luzu zaworowego w B4204T5? Nie mam dostępu do serwisówki .
więc jak to jest z tym sprawdzeniem luzu zaworowego w B4204T5? Nie mam dostępu do serwisówki .
-
- Turysta
- Posty: 37
- Rejestracja: 4 gru 2019, o 15:34
- Model: v40
- Silnik: B4204T3
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Anglia
- imię: Grzegorz
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na biało.
Ja mam podobnie, zwłaszcza z rana gdy zawoże dzieciaki do szkoły to widać jak para wali z wydechu jakby parowóz jechał mimo iż silnik jest w bdb stanie
Tutaj w UK gdzie wilgoci w powietrzu jest zancznie więcej efekt jest naprawdę widoczny, dopiero po przejechaniu dluższego odcinka i wygrzaniu wydechu para całkowicie znika a że mam wydech tochę większy bo 2.75" zamiast 2,5" to trochę musi minąć. Podobnie jak większość na początku myślałem ze to walnięte UPG albo problem pękniętej tuleji mnie dopadł ale po drobiazgowym spradzeniu wszystkiego i przewertowaniu internetu wyszło, że to tylko para w wydechu.
Co do luzów zaworowych to potwierdzam, że w modelach z końca produkcji było już ustawianie luzów zaworowych na płytkach bo sam takowe posiadam a mam z rocznika 2004 czyli sama końcówka produkcji.
W większości przypadków można to sprawdzić patrząc na pokrywę zaworów czy masz takie małe śruby na klucz imbusowy po wykręceniu których można wsadzić szczelinomierz by sprawdzić poprawność luzów zaworowych ale NIE ZAWSZE się to sprawdza bo np. u mnie ich nie ma (jest pełen odlew z imitacjami tych śrub) a mam luzy ustawiane na płytkach
Tutaj w UK gdzie wilgoci w powietrzu jest zancznie więcej efekt jest naprawdę widoczny, dopiero po przejechaniu dluższego odcinka i wygrzaniu wydechu para całkowicie znika a że mam wydech tochę większy bo 2.75" zamiast 2,5" to trochę musi minąć. Podobnie jak większość na początku myślałem ze to walnięte UPG albo problem pękniętej tuleji mnie dopadł ale po drobiazgowym spradzeniu wszystkiego i przewertowaniu internetu wyszło, że to tylko para w wydechu.
Co do luzów zaworowych to potwierdzam, że w modelach z końca produkcji było już ustawianie luzów zaworowych na płytkach bo sam takowe posiadam a mam z rocznika 2004 czyli sama końcówka produkcji.
W większości przypadków można to sprawdzić patrząc na pokrywę zaworów czy masz takie małe śruby na klucz imbusowy po wykręceniu których można wsadzić szczelinomierz by sprawdzić poprawność luzów zaworowych ale NIE ZAWSZE się to sprawdza bo np. u mnie ich nie ma (jest pełen odlew z imitacjami tych śrub) a mam luzy ustawiane na płytkach
-
- Debeściak
- Posty: 230
- Rejestracja: 5 cze 2017, o 21:41
- Model: V 40
- Silnik: 1,9 TD
- moc: 85 KW
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Krzysztof
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na biało.
Jak nie chcesz aby rano parowało, to trzeba na Madagaskar.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 6 wrz 2020, o 12:59
- Model: V40
- Silnik: B4204T5 147KW
- moc: KW
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Dabrowa
- imię: Patryk
Re: [v40 2.0T]Luzy zaworowe? Stuki w silniku, dymienie na biało.
Sprawdziłem to i pod plastikiem, są te korki. Kurcze przydałaby się książka serwisowa do silnika 2.0T. Wiesz u mnie też kopci kurcze ale tu może być turbo, trzeba to sprawdzić. Dlatego poszukam filmiku jak zdemontować to dopierniczacz.