[V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Wszystkie problemy związane z blacharką lakierowaniem itp ..
Regulamin forum
1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC
Awatar użytkownika
Janek_wro
Administrator
Posty: 101
Rejestracja: 14 lip 2019, o 14:12
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136KM
Rocznik: 2004
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Janek

[V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Post autor: Janek_wro » 9 paź 2019, o 13:00

Czy nasz producent przewidział w progach otwory technologiczne, którymi można się do wnętrza progu dostać aby wprowadzić środek do konserwacji profili zamkniętych? Jeśli tak, to gdzie są zlokalizowane?
Bo otworkami po klipsach/śrubkach czy zatrzaskach (jeszcze nie sprawdzałem na ile są duże), to jakoś tak trochę będzie po partyzancku.
pozdrawiam
JD

Awatar użytkownika
zultigr
Początkujący
Posty: 64
Rejestracja: 7 maja 2017, o 19:17
Model: v40
Silnik: 1,9
moc: 115
Rocznik: 2004
Skąd jesteś?: Gdansk
imię: Edi

Re: [V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Post autor: zultigr » 9 paź 2019, o 13:10

Ja zabezpieczałem progi wprowadzając sondę poprzez te otwory po klipsach od nakładek progowych, wydaje mi się że nie ma innej drogi :)

Awatar użytkownika
Janek_wro
Administrator
Posty: 101
Rejestracja: 14 lip 2019, o 14:12
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136KM
Rocznik: 2004
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Janek

Re: [V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Post autor: Janek_wro » 9 paź 2019, o 13:42

A jak duże te dziurki są?
Jednak nie idzie zastąpić otworów do tego przeznaczonych. Próg wszakże składa się zwykle z 2 plasterków pustej przestrzeni. Nie idzie do tego dotrzeć przez dziurę na środku jednego z nich.
pozdrawiam
JD

Awatar użytkownika
raptusek
Volvo Fan
Posty: 5637
Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
Model: v40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal

Re: [V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Post autor: raptusek » 9 paź 2019, o 16:35

A właśnie że idzie . Próg jest pusty, w środku leci tylko wzmocnienie

Awatar użytkownika
Janek_wro
Administrator
Posty: 101
Rejestracja: 14 lip 2019, o 14:12
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136KM
Rocznik: 2004
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Janek

Re: [V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Post autor: Janek_wro » 9 paź 2019, o 16:55

raptusek pisze:
9 paź 2019, o 16:35
A właśnie że idzie . Próg jest pusty, w środku leci tylko wzmocnienie
A to dobrze wiedzieć :)
pozdrawiam
JD

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3751
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Post autor: turboni » 9 paź 2019, o 19:35

Rurką jesteś przez te dziurki od nakładek progowych idealnie zabezpieczyć próg.
Sam tak wlałem 2 puszki.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5077
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 41
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Post autor: GregoR. » 10 paź 2019, o 10:21

Panowie są specjalne otwory do zapuszczenia czegokolwiek w progi.
Wystarczy w kabinie odkryć progi i są tam otwory technologiczne zaslepione korkami, ja wlasnie tędy zapuszczalem konserwe do progów własnej produkcji :mrgreen:
Moja ESKA
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, wskaźnik doładowania, turbina 1,1 bar
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Janek_wro
Administrator
Posty: 101
Rejestracja: 14 lip 2019, o 14:12
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136KM
Rocznik: 2004
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Janek

Re: [V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Post autor: Janek_wro » 10 paź 2019, o 11:49

O widzisz, GregoR. tego info mi trzeba było :!: :)
Czyli pewnie te plastiki przykrywające próg od wnętrza trzeba odmontować? Jakieś pułapki tam producent nam zastawił? Coś szczególnego wiedzieć zeby nie urwać, nie złamać? Czy odkręca się to prosto? Pytam na wyrost, nie przymierzałem się jeszcze do tego miejsca.
Pamiętam jak opowiadałeś o swojej miksturze do progów :) Ja chyba kupię jakąś fabryczną.
pozdrawiam
JD

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5077
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 41
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Post autor: GregoR. » 10 paź 2019, o 13:46

Żeby sie dostać trzeba plastiki odkręcić i wykładzine odchylić i najlepiej siedzenia wymontować.
Wtedy jest najlepszy dostęp.
Moja ESKA
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, wskaźnik doładowania, turbina 1,1 bar
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Janek_wro
Administrator
Posty: 101
Rejestracja: 14 lip 2019, o 14:12
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136KM
Rocznik: 2004
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Janek

Re: [V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?

Post autor: Janek_wro » 10 paź 2019, o 15:50

W których miejscach te dziury są, że siedzenia przeszkadzają?
Chyba że masz na myśli prewencyjne wymontowanie siedzeń, żeby uchronić przed upapraniem.
Siedzenia da się na wysuw, czy trzeba coś odśrubować?
Jakieś kable, airbagi w siedzeniach? Jak to rozłączenie bezpiecznie obsłużyć?
pozdrawiam
JD

ODPOWIEDZ